افزایش جان‌باختگان کرونا در بوشهر به ۸۹ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت چهار مورد دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متأسفانه آمار موارد فوت ‌شده بر اثر کرونا در استان بوشهر به عدد ۸۹ رسید.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۹۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سعید کشمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۲۸۲ مورد در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۱ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۵ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت چهار مورد دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متأسفانه آمار موارد فوت شده بر اثر کرونا در استان بوشهر به عدد ۸۹ رسید.

کشمیری با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۱ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۵ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

وی اظهار داشت: آمار مرگ‌ومیر‌ها بر اثر کرونا در استان بوشهر نشان می‌دهد، هیچ گروه سنی از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در امان نیست و این ویروس برای هرکسی در هر رده سنی می‌تواند خطرناک باشد.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد بیماری کرونا شوخی بردار نیست و مردم باید آن را جدی بگیرند چراکه افزون بر افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، سالمندان و زنان باردار حتی کسانی نیز که در هیچ‌کدام از این گروه‌ها قرار ندارند ممکن است به این بیماری گرفتار و جان آن‌ها به خطر بیافتد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: در این شرایط مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع‌ها، بازار و میهمانی‌ها تلاش کنند از میزان انتقال ویروس جلوگیری شود.

پایان خبر/
ارسال نظرات