نشست مشترک شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد پیگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان به ریاست علی رستمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه و با حضور مسئولین ذیربط صبح امروز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۹۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی رستمی رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: تمام کارکنان ادارات، متصدیان اصناف و همچنین مراجعه کنندگان به ادارات این شهرستان موظف به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هستند.
 
فرماندار تربت حیدریه افزود: سه عامل کاهش محدودیت‌ها و ممنوعیت ها، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ساده انگاری و بی توجهی شهروندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب شده به سمت شرایط پرخطر شیوع این ویروس در سطح شهرستان حرکت کنیم.
 
رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان بیان کرد: طبق مصوبات جلسه امروز موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات، ارگان‌ها و اصناف اجباری شده و کارکنان دولت و متصدیان اصناف ملزم به استفاده از ماسک هستند.
 
معاون استاندار اظهار داشت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از ورود مراجعه کنندگان بدون ماسک به ادارات جلوگیری بعمل خواهد آمد و ارباب رجوع برای مراجعه باید از ماسک استفاده کند.
 
وی تصریح کرد: بازرسی از بازار، ادارات و اماکن عمومی توسط تیم‌های بهداشتی و بازرسان فرمانداری به طور مستمر انجام می‌شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.
 
رستمی تاکید کرد:حفظ سلامت و جان مردم در اولویت است و محدودیت و در صورت عدم بی توجهی، ممنوعیت‌های بیشتری را اعمال خواهیم کرد و در این راستا مراسمات ترحیم و اجتماعات غیرضروری ممنوع و متخلفان پیگرد قانونی می‌شوند.
 
فرماندار شهرستان با بیان اینکه در وضعیت نارنجی هستیم و با ادامه این روند به سمت وضعیت قرمز پیش خواهیم رفت، بیان داشت:از عموم مردم عزیز خواهشمندیم پروتکل‌های بهداشتی و عمومی را رعایت کرده و از حضور در اجتماعات جز در موارد ضروری به طور جدی خودداری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها