مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه بندرعباس :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس گفت: دولتمردان آمریکایی بدترین تروریست‌ها هستند.
کد خبر: ۹۲۵۳۵۹۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳

حجت الاسلام موسی خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس به مناسبت فرارسیدن ۱۲ تیر سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان گفت :۱۲ تیر سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان متجاوز آمریکاست جنایتی که هرگز التیام نخواهد یافت.


وی گفت :این هواپیما در زمانی که ایران در نبرد با متجاوزین بعثی بود مورد حمله موشکی ناو جنگی وینسنس قرار گرفت که تمامی ۲۹۸ سرنشین آن به شهادت رسیدند .
 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه بندرعباس  ادامه داد: آمریکایی‌های نه تنها به خاطر این جنایت عذرخواهی نکردند بلکه مدال شجاعت به فرمانده جنایتکار ناو وینسنس دادند  .


خالصی درپایان  افزود :جنایات آمریکا در طول تاریخ باید مانند تابلویی در برابر چشمان مسئولان ما باشد تا بدانند که از جانب شیطان بزرگ خیری به مردم این کشور نخواهد رسید آمریکا تا توانسته به هر طریقی مردم کشور ما را تحت فشار قرار داده تا تسلیم خواسته‌هایش شویم اما به برکت خون شهیدان و رهنمودهای مقام معظم رهبری این آرزو را به گور خواهند برد خون پاک شهدای ما ضامن بقای این انقلاب است و مردم عزیز ایران تا آخرین نفس پیرو راه ولایت و در خط ولایت و پشتیبان نظام و انقلاب خواهند بود.

ارسال نظرات