خبرهای داغ:
سیاهکلی مرادی گفت: بانک‌ها حق ندارند به بهانه گرفتن مطالبات خود واحدهای تولیدی را تملک کرده و آن را به مزایده گذاشته و چرخه تولید را متوقف کنند و آنچه تاکنون رخ داده یک اشتباه بزرگ است و در مجلس موضوع را پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۱۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین عصر چهارشنبه با حضور زالی دبیر کارگروه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی، فاطمه محمد بیگی و رجب رحمانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

 

لطف الله سیاهکلی در این جلسه اظهار کرد: مهمترین مانع در رونق و جهش تولید سودهای بانکی است و این موضوع باید در مجلس مورد بازنگری قرار گیرد تا چالش تولیدکننده را برطرف کنیم.

 

وی اضافه کرد: پولی که بانک به عنوان تسهیلات می‌دهد در واقع سرمایه‌های مردم است در حالی که گویی بانک صاحب سرمایه است و از جیب مردم حاتم بخشی می‌کند.

 

سیاهکلی تصریح کرد: گاهی اوقات بانک‌ها امانتدار خوبی هم نیستند و پول‌های مردم را در جای دیگر مانند ملک و زمین سرمایه گذاری می‌کنند به همین دلیل تولید همچنان مشکل دارد.

 

وی اظهار داشت: امروز سودهای بانکی در بخش تولید بیش از ۲۵ تا ۳۰ درصد است و با این رویکرد نباید انتظار رونق تولید داشت.

 

سیاهکلی افزود: بانک‌ها حق ندارند به بهانه گرفتن مطالبات خود واحدهای تولیدی را تملک کرده و آن را به مزایده گذاشته و چرخه تولید را متوقف کنند و آنچه تاکنون رخ داده یک اشتباه بزرگ است و در مجلس موضوع را پیگیری می‌کنیم.

 

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان این دوره با جدیت موضوعات بانکی و بیمه‌ای را بررسی خواهند کرد تا موانع تولید برداشته شود.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها