خبرهای داغ:
فرمانده سپاه تهران بزرگ بابیان‌اینکه دشمنان هر روز جوانان کشورمان را به شیوه‌های مختلف امتحان می‌کنند، گفت: سیلی عین‌الاسد به پشتوانه ایستادگی خانواده شهدا نواخته شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۲۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ عصر  روز گذشته (چهارشنبه)  در مراسم گرامیداشت دهه کرامت که در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه محمد رسول الله (ص) برگزار شد، اظهارداشت: ما افتخار داریم که در تاریخ اسلام زنان و دختران بزرگی داریم که زندگی‌اش و سیره و روش این عزیزان برای همگان الگو است.

وی افزود: آنچه که باعث می شد تا شهید سلیمانی در برابر خانواده شهدا ادب کند، به دلیل داشتن صبر و استقامت خانواده شهدا بود؛ لذا ما عنوان می کنیم تمام کسانی که در ایران زندگی می کنند، این آرامش و امنیت موجود را مرهون جانفشانی شهدا و جانبازی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

سردار یزدی ادامه داد: امروز اگر در عین الاسد سیلی محکمی به آمریکایی‌ها زدیم و اسراییلی‌ها از قدرت روز افزون رزمندگان اسلام در هراس و نگرانی قرار دارند، بخاطر مقاومت مردم در برابر استکبار است.

وی با تاکید بر اینکه آنها می دانند مردم برای حفظ استقلال و عزت خود راه شهدا و امام شهدا را ادامه می دهند، اضافه کرد: آنها چون از این موضوع نگران هستند و اینکه نمی دانند آیا جوانان امروز هنوز در سبک و سیاق شهدا هستند یا نه، سعی می کنند برای رسیدن به جواب خود، جوانان کشورمان را به شیوه های گوناگون مورد آزمون و ارزیابی قرار دهند.

سردار یزدی تاکید کرد: این تلاش دشمنان در حالی صورت می گیرد که جوانانی همچون حججی ها ثابت کردند حاضرند برای حفظ ارزش های اسلام در برابر دشمنان ایستادگی کنند و حتی در این راه جان عزیز خود را هم فدا کنند.

به گزارش دفاع پرس، در پایان‌ این مراسم تعدادی از خانواده شهدا نیز تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها