مسئول اطلاعات سپاه ناحیه چناران در گفت‌وگو با «بسیج»:

بیش از ۶۰ تن تخم مرغ احتکار شده در چناران کشف شد

مسئول اطلاعات سپاه ناحیه چناران گفت: در بازرسی‌های انجام شده از انباری سطح این شهرستان، ۶۴ تن تخم مرغ احتکار شده کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۳۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
علی کارگر گفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در پی کسب گزارش‌های مردمی و در سایه اقدام هماهنگ بین اطلاعات سپاه شهرستان و نیرو‌های انتظامی و عوامل قضایی انباری که در آن مقادیر قابل توجهی تخم مرغ احتکار شده بود، شناسایی و پلمب شد.

وی همچنین ادامه داد: مقداری از تخم مرغ‌ها تاریخ مصرف آن‌ها گذشته است و مقداری هم بدون تاریخ و مابقی هم هنوز قابل استفاده و داری تاریخ مصرف به روز می‌باشند که طبق رای دادستان محترم شهرستان جهت تست سلامت به آزمایشگاه سپاه استان ارسال گردیده که در صورت تایید سالم بودن روانه بازار شود و به چرخه مصرف بازگردد.

مسئول اطلاعات سپاه ناحیه چناران با اشاره به مشارکت خوب مردم در جلوگیری از انبار کردن کالا و محصولات مورد نیاز جامعه بیان کرد: شهروندان نیز در صورت اطلاع از هرگونه انبار محصولات کالا و مواد غذایی می‌توانند با شماره ۱۱۴ ستاد خبری بسیج تماس بگیرند و تخلفات را گزارش دهند.

وی در پایان افزود: جدیت در برخورد با محتکران و کم فروشان عرصه را بر سودجویان و فرصت طلبان تنگ‌تر و مردم را به عبور از چالش‌های اقتصادی امیدوارتر می‌کند.

گفتنی است؛ شهرستان چناران با ۳۵ واحد مرغداری تخمگذار و با ظرفیت ۱۱۸۴۵۰۰ قطعه یکی از قطب‌های تولید تخم مرغ در استان خراسان رضوی می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها