فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد در گفت‌وگو با «بسیج»:

اعمال تحریم‌های اقتصادی بر ایران بارزترین نقض حقوق بشر است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد با بیان اینکه هفته حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای آشنایی اقشار مختلف به ویژه نسل جوان با جنایت های ضد بشری رژیم آمریکا می باشد، گفت: آمریکا باعث و بانی بسیاری از گرفتاری ها و ناامنی ها در منطقه و بزرگترین نقض کننده حقوق بشر است.
کد خبر: ۹۲۵۳۶۷۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد ترابی در گفت و گو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه آمریکا و هم پیمانان های خود از حقوق بشر به عنوان یک اهرم فشار علیه ملت ها و دولت های آزادی خواه استفاده می کنند، اظهار داشت: کشور های غربی درصورتی که خود اصلی ترین نقض کننده های حقوق بشر حتی علیه مردم خودشان هستند، ملت ها را به حقوق مساوی و آزادی دعوت می‌کنند.

وی با اشاره به چندین مورد از نقض حقوق و دخالت در امور کشورهای دیگر از سوی آمریکا، افزود: شیطان بزرگ در صورتی خود را مدافع و پرچمدار حقوق بشر در دنیا معرفی می کند، خود اصلی ترین و بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا می باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا در بسیاری از جنگ های داخلی، کودتاها و آشوب ها در کشور های مختلف دخالت مستقیم داشته و دارند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طول حیاط پر برکت خود انواع سیاست‌های خصمانه آمریکا را تجربه کرده و بسیاری از آن ها با مبانی و موازین حقوق بشر در تعارض و تناقض بوده است.

وی با اشاره به قتل سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس آمریکا و تظاهرات مردمی در این کشور، بیان کرد: آمریکا نه تنها علیه مردم دیگر کشورها فعالیت های ضد حقوق بشری انجام می دهد، بلکه نسبت به مردم کشور خودش نیز همین سیاست را دارد و در این قضیه چهره واقعی حامیان دروغین حقوق بشر بر همگان مشخص شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد در پایان با محکوم کردن تحریم های اقتصادی کشورمان، خاطر نشان کرد: سیاست اعمال تحریم بر ضد ملت ایران از جمله رایج‌ترین سیاست‌های آمریکا در قبال جمهوری اسلامی و یکی از موارد نقض حقوق بشر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها