خبرهای داغ:
مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: بازاریان و اصناف استان همدان، منصف‌ترین بازاریان کشور هستند و در بیشتر مواقع اصناف برای حل مشکلات به وجود آمده پیشگام بودند.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۵۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸

اصناف استان همدان منصف‌ترین بازاریان کشور هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا حسن‌پور در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه فلسفه وجودی تعزیرات حکومتی انعطاف پذیری است، اظهار داشت: این موضوع و این شیوه در همدان اجرایی شد.

وی عنوان کرد: بازاریان و اصناف استان همدان، منصف‌ترین بازاریان کشور هستند و در بیشتر مواقع اصناف برای حل مشکلات به وجود آمده پیشگام بودند.

مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد: در مواردی افرادی خواسته یا ناخواسته از شرایط سواستفاده می‌کنند و یا برای انعطاف‌پذیری در راستای کمک، تسهیل و تنظیم بازار در رابطه با شرایطی که برای تولیدکننده یا توزیع کننده است گاهی قانون دست ما را می‌بندد.

وی با بیان اینکه آنچه در طول ۶ سال خدمت من اتفاق افتاد هماهنگی، همدلی، رفاقت و دوستی بود، ادامه داد: در مقطعی افرادی قصد افزایش قیمت مرغ را داشتند اما به علت انتقال نهادهای دامی از جنوب کشور به همدان و قرار دادن آن با قیمت پایین در اختیار آنها، اجازه افزایش قیمت به آنها داده نشد.

حسن‌پور با بیان اینکه در حوزه بهداشت، دارو و درمان تعامل خوبی با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم، گفت: ساختمان‌های تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های رزن، فامنین و اسدآباد به زودی افتتاح می‌شود و ساختمان نهاوند نیز سال گذشته با حمایت‌های استانداری همدان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات