خبرهای داغ:
اعضای کارگروه اشتغال و جهش تولید شهرستان شاهرود با بازدید از ۴ واحد تولیدی فعال و یک واحد تولیدی در حال احداث این شهرستان توانمندی ها، نیازمندی‌ها و مشکلات آن‌ها را بررسی کردند.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۸۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
بررسی وضعیت توانمندی‌ها و مشکلات واحد‌های تولیدی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اعضای کارگروه اشتغال و جهش تولید شهرستان شاهرود با بازدید از ۴ واحد تولیدی فعال و یک واحد تولیدی در حال احداث این شهرستان توانمندی ها، نیازمندی‌ها و مشکلات آن‌ها را بررسی کردند.
نادر فخری فرماندار شاهرود در حاشیه این بازدیدها به خبرنگاران گفت: واحد‌های تولیدی و صنعتی که امروز بازدید شد همه فعال و با انگیزه و با نشاط در حال فعالیت هستند و مواد اولیه موردنیاز آن‌ها تامین شده است و حتی برخی از واحد‌ها برای یکسال مواد اولیه مورد نیاز خود را ذخیره کرده اند.
فخری افزود: برخی از این واحد‌ها مشکل سرمایه در گردش داشتند که با حضور مسئولان بانک‌ها قرار شد نسبت به فعالیت و نوع فعالیت آن‌ها سرمایه در گردش و همچنین آزاد کردن وام‌های وام‌های آن‌ها پیگیری شود.
فخری افزود: در خصوص بحث تقاضا و بازاریابی تولیدات این واحد‌ها پیشنهاد شد از ظرفیت شهرستان و استان و رسانه ملی برای معرفی تولیدات خود که دارای کیفیت ممتاز کشوری هستند استفاده کنند تا زمینه بازاریابی و فروش محصولات آن‌ها فراهم شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها