جانشين فرماندهي انتظامي استان از اجراي ششمين مرحله طرح عملياتي ظفر در شهرستان اراك خبر داد و گفت: در اين طرح عملياتي 4 روزه، 66 نفر دستگير و مقدار 3 ميليارد و 850 هزار ريال كالاي قاچاق كشف و 66 نفر به دليل جرايم مختلف دستگير شدند
کد خبر: ۹۲۵۳۸۰۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی سرهنگ "يوسف سپهوند" در حاشيه نمايشگاه دستاوردها و كشفيات پليس در ششمين طرح عملياتي ظفر در گفت و گو با خبرنگاران بيان داشت: در برنامه ريزي عملياتي پليس استان در اجراي طرح عملياتي ظفر با توجه به بازخوردگيري هاي مثبت اجراي اين طرح از ديدگاه شهروندان، اين مهم به صورت يكي اولويت  عملياتي با جديت در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي با اشاره به اينكه طرح هاي عملياتي ظفر با توجه به بررسي هاي كارشناسي پليس و نوع مطالبات و گزارش هاي مردمي به سامانه هاي تلفني 110 و 197 برنامه ريزي مي شود، ادامه داد: ششمين مرحله از طرح عملياتي ظفر از تاريخ هشتم تيرماه به مدت چهار روز در شهرستان اراك عملياتي شد و طي اين عمليات 4 روزه تعداد 66 نفر به دليل جرايمي چون سرقت، مواد مخدر، قاچاق كالا، داراي بودن احكام جلب از مراجع قضائي و ... دستگير شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي يكي از ابعاد اجراي طرح ظفر را برخورد با سارقان عنوان كرد و افزود: در اين مرحله از اجراي طرح 26 نفر سارق دستگير شدند و تعداد 81 فقره انواع سرقت  از آنان كشف و انواع كشف شده از سارقان با هماهنگي انجام شده با مراجع قضائي به مالباختگان تحويل داده شد.

وي تصريح كرد: در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نيز در اين طرح تعداد 28 نفر دستگير شدند و در حدود 4 كيلوگرم انواع مواد مخدر از آنان كشف شد.

سرهنگ سپهوند توجه به ارتقاء امنيت ترافيكي را نيز از ديگر رويكردهاي پليس در اجراي اين طرح برشمرد و گفت: در اين طرح تعداد 87 دستگاه موتورسيكلت و 118 دستگاه خودرو به دليل ارتكاب تخلفاتي چون آلودگي صوتي،‌مزاحمت، رانندگي هاي مخاطره آميز و ... توقيف و پاركينگ انتقال داده شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به برنامه ريزي پليس در مبارزه با قاچاق كالا بيان داشت: در سال جهش توليد، يكي از مهم ترين ماموريت هاي پليس در مبارزه با قاچاق كالا تعريف شده است و در تمامي ماموريت ها اين مهم مورد تاكيد بوده و در اين طرح عملياتي نيز مقدار 3 ميليارد و 850 ميليون ريال انواع كالاي قاچاق و در حدود 7 تن و 330 كيلوگرم برنج تقلبي كشف و تعداد 116 پرونده قاچاق كالا تشكيل و به مراجع قضائي ارسال شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي در پايان با اشاره به تداوم طرح هاي عملياتي ظفر در شهرستان هاي استان گفت: تلفن 110 در كليه ساعات شبانه روز آماده دريافت هر گونه گزارش هاي مردمي است و همچنين شهروندان مي توانند از طريق تلفن 197 هر گونه انتقاد، پيشنهاد، نقطه نظر و پيام هاي تقدير نسبت به نوع عملكرد پليس را به مسئولان انتظامي منعكس كرده و پاسخ لازم را دريافت كنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات