شب گذشته همزمان با سراسر استان، رزمایش فراخوانی بسیجیان پایگاهها و دسته های گردان بیت المقدس با رمز یا علی بن موسی الرضا علیه السلام در سطح شهرستان دیلم برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۸۶۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، در ابتدای این برنامه سرهنگ پاسدار اسلام مرادی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) دیلم با تشکیل قرارگاه امام هادی علیه السلام و فراخوان کلیه کارکنان در این خصوص تشکیل جلسه و اهداف همچنین برنامه‌های پیش رو را تشریح داد.

در ادامه همه کارکنان در اتاق وضعیت ناحیه به صورت زنده و ویدئو کنفرانس از طریق ارتباط با سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در جلسه قرارگاه امام هادی (ع) که به ریاست معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) تشکیل شده بود شرکت و نسبت به برنامه‌های ابلاغی رزمایش توجیه شدند.

پس از توجیه کلیه همکاران ناحیه توسط معاونت عملیات سپاه استان در خصوص برگزاری رزمایش امنیتی و آمادگی دفاعی یگان‌های بسیج در پایگاه‌های مقاومت، مقارن ساعت ۱۹ این رزمایش با اعلان رمز یا علی بن موسی الرضا علیه السلام توسط سرهنگ انبارکی معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر رسما آغاز شد.

پس از آغاز رزمایش، فرماندهی سپاه ناحیه کارکنان ناحیه را به گروه‌های چند نفره تقسیم و هر گروه را جهت سرکشی و بررسی وضعیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان به پایگاه‌های بسیج اعزام نمود.

سرهنگ پاسدار اسلام مرادی فرمانده سپاه ناحیه دیلم نیز با همراهی بازرس اعزامی از سپاه استان از چندین پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان سرکشی کردند.

در این بازدید حجت الاسلام عباسیان بازرس اعزامی از سپاه استان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام و عرض خدا قوت و خسته نباشید به بسیجیان شرکت کننده در رزمایش فراخوانی و آمادگی یگانی گردان‌های بیت المقدس اظهار داشت: اینجانب سلام گرم سردار رزمجو فرمانده محترم سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر را به تک تک شما بسیجیان عزیز بلاغ نموده و حضور منسجم و گرم شما عزیزان را در فراخوانی برنامه‌های بسیج مایه امید و امنیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی میدانم همچنین امیدوارم که این شور و نشاط شما عزیزان در این برنامه‌ها همیشه پابرجا و ادامه دار باشد.

بازرس اعزامی از سپاه استان در بازدید از پایگاه‌های مقاومت بسیج گفت: حضور گرم شما عزیزان در بسیج و فراخوانی پایگاه‌های مقاومت در حقیقت ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و این حضور گرم شما حاوی پیام‌های بسیار مهم و تاثیر گذار هم برای دوستان انقلاب و هم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

از دیگر برنامه‌های رزمایش شب گذشته، برگزاری تور‌های ایست و بازرسی و گشت‌های محله محور بود و توسط دسته‌های مختلف بسیج در نقاط مختلف در سطح شهرستان برگزار شد.

قابل ذکر است که رزمایش مذکور که با ابلاغ معاون محترم هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از ساعت ۱۹ آغاز و در ساعت یک بامداد رسما پایان یافت.
 
 


پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها