18 گروه جهادی به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شوند

رئیس شورای جهادی بسیج دانشجویی لرستان گفت: 18 گروه جهادی به مناطق محروم لرستان که در وضعیت سفید باشند، برای ارائه خدمت اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۱۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

سینا بیرانوند رئیس شورای جهادی بسیج دانشجویی لرستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج عنوان کرد: به منظور استمرار و تقویت حرکت‌های جهادی، امسال نیز اردوهای جهادی تابستانه بسیج دانشجویی استان لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق سفید برگزار می‌شود.

 

وی اجرای فعالیت های آموزشی را از رویکرد های اصلی برشمرد و افزود: علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی فعالیت‌های آموزشی را در بین دانش آموزان مناطق محروم خواهیم داشت و با توجه به اینکه مناطقی وجود دارد که از اینترنت و آموزش مجازی محروم بوده‌اند لزوم فعالیت آموزشی در این مناطق بیشتر است.

 

رئیس شورای جهادی بسیج دانشجویی لرستان از اعزام ۱۸ گروه جهادی به مناطق محروم خبر داد و اظهار داشت: این گروه‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت سفید بودن مناطق به لحاظ کرونا از ۲۰ تیرماه تا ۱۵ شهریور در این مناطق خدمت‌رسانی کنند.

 

وی مهمترین هدف حرکت‌های جهادی دانشجویی را بحث مسئله محور برشمرد و گفت: گروه‌ها قبل از اعزام به منطقه یک مسئله را به عنوان مسئله اصلی منطقه هدف شناسایی می‌کنند و در راستای حل آن مسئله اقدام می‌کنند.

 

بیرانوند در انتها بیان کرد: محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین اهداف اردوهای جهادی است که دانشجویان در فراغت تابستان با حضور در مناطق محروم خدمات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات