آمار مرگ میر ناشی از کرونا در استان افزایش یافته است / مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند

امام جمعه یاسوج گفت: آمار مرگ میر در استان به واسطه بیماری کویید 19 بالا رفته و ضروری است مردم با استفاده از ماسک و دستکش نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری را رعایت کنند چرا که در برخی مناطق استان وضعیت قرمز اعلام شده است.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۲۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, امام جمعه یاسوج و نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در خطبه های نماز امروز این شهر به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اشاره کرد و افزود: آمار مرگ میر در استان به واسطه بیماری کویید 19 بالا رفته و ضروری است مردم با استفاده از ماسک و دستکش نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری را رعایت کنند چرا که در برخی مناطق استان وضعیت قرمز اعلام شده است.
وی گفت: برگزاری مراسم‌های عروسی و ترحیم یکی از دلایل اصلی شیوع ویروس کرونا در استان است که باید متولیان فکر اساسی به حال این موضوع بکنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینین در ادامه با اشاره به وقوع آتش سوزی های اخیر در استان گفت: آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع تاکنون خسارات سنگینی به استان تحمیل کرده و افرادی که به طور عمد اقدام به آتش سوزی مراتع و جنگل‌ها می‌کنند متخلفند و دستگاه قضایی باید برخورد قاطع و جدی با آن‌ها داشته باشد.

حجت الالسلام والمسلمین سید نصیر حسینی به ائتلاف سعودی - آمریکایی برای حمله به مردم مظلوم یمن و جنایات چند ساله در این منطقه هم اشاره کرد و افزود: مجامع بین‌المللی سکوت کرده‌‌اند و سعودی‌ها و مزدوران آمریکایی - صهیونیستی هر کاری بخواهند با حمایت آن‌ها انجام می‌دهند.

وی افزود: عربستان سعودی حاشیه امن برای اسرائیل ایجاد کرده چرا که یکی از توطئه‌های دشمنان به جان هم انداختن مسلمانان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات