امام جمعه یاسوج گفت: آمار مرگ میر در استان به واسطه بیماری کویید 19 بالا رفته و ضروری است مردم با استفاده از ماسک و دستکش نکات بهداشتی و فاصلهگذاری را رعایت کنند چرا که در برخی مناطق استان وضعیت قرمز اعلام شده است.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۲۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۳