فاتحی: بسیج می‌خواهد بگوید هر گاه و در هر نقطه، انقلاب اسلامی مورد تهدید واقع شود ما در صحنه هستیم و بسیج آمده که جان خود را فدای ارزش‌های انقلاب اسلامی کند.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۸۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ فاتحی در حاشیه فراخوان دسته‌های نظامی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان مهریز بیان داشت: بسیج می‌خواهد بگوید هر گاه و در هر نقطه، انقلاب اسلامی مورد تهدید واقع شود ما در صحنه هستیم و بسیج آمده که جان خود را فدای ارزش‌های انقلاب اسلامی کند.
فاتحی افزود:در سال ۱۳۵۷ قدرت پوشالی شاهنشاهی که وابسته به آمریکا بود به رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم به زیر کشیده شد و از همان زمان دسیسه‌های آمریکا علیه این نظام و انقلاب با ایجاد گروهک‌های منافقین، ترور شخصیت ها، جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و... شروع شد و تا امروز ادامه دارد.
وی تصریح نمود: از خوبی‌های دشمنان به ایران همین تهدیدات و دسیسه‌ها بوده که برای انقلاب اسلامی تبدیل به فرصت و پیشرفت شد و امروز ایران اسلامی درعلوم مختلف جزء ده کشور اول دنیا محسوب می‌شود.
سرهنگ علی فاتحی بیان داشت: چیزی که همه تهدیدات دشمنان را در این چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی نقش برآب کرد حمایت و همراهی مردم از ولایت و رهبری بوده است و دشمن در صدد خدشه دار کردن این جایگاه است و مسئولین و مردم باید هوشیارانه عمل کنند و خدای ناکرده در دام توطئه‌های منافقین داخلی و خارجی را نیفتند.
ارسال نظرات