‌ میبد بالاترین آمار خدمات‌دهی به بیماران کرونایی را دارد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر استان یزد گفت: میبد شهری است که نقاهتگاه‌های آن از نظر پذیرش بیماران کرونایی و خدمات‌دهی به آنها نسبت به جمعیت مقام اول را در کشور دارد.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۹۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

سعید ذاکری در آیین معارفه رییس بسیج جامعه پزشکی میبد افزود: پذیرش بیماران کرونایی درنقاهتگاه‌های این شهرستان و روش رسیدگی و رضایتی که بیماران داشته‌اند در مقایسه با دیگر شهرهای کشور بسیار خوب برآورد شده‌ است.

وی در ادامه با قدردانی از دکتر ناصر آقایی ، ذبیح الله برجسته را به عنوان رییس جدید بسیج جامعه پزشکی میبد معرفی کرد و گفت: فعالیت و مسئولیت داشتن در این حوزه با توجه به زحمات آن نیاز به عشق و معنویت دارد.

سرمربی حلقه‌های صالحین دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز اظهارداشت: موفقیت‌های بسیج جامعه پزشکی با توجه به تعامل‌ها و مشارکت تمامی ارکان یک شهرستان و استان به دست می‌آید و نمود اصلی آن را درخدمات‌دهی به بیماران در بیمارستان‌های صحرایی و همچنین در این روزها و ماه‌های گذشته در ارتباط با کرونا دیده می‌شود.

موحدنیا افزود: اعضای بسیج جامعه پزشکی به همراه نیروهای بسیجی و سپاه با حضوری چشمگیر خدمات‌دهی بسیار خوبی در وضعیت روزهای کرونایی داشته و زحماتی را در سایه صمیمیت و همدلی و همگرایی به دوش کشیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حلقه‌های صالحین از زمان شیوع کرونا برگزار نشده ادامه داد: لازم است برگزاری این نشست‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و با استفاده از روشهای ابداعی و ابتکاری با هدف بصیرت افزایی در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرزین معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد هم گفت: مسوولان بیمارستان و نقاهتگاه‌ها همه اقدامات خوبی را در ارتباط با کرونا انجام دادند که باید قدردان آنها بود.

دکتر محمد هادی فرحزادی رییس بیمارستان میبد نیز مجموعه بیمارستان را همراه و همکار با بسیج جامعه پزشکی استان عنوان کرد و اظهار امیدواری که با همکاری شبکه بهداشت و درمان و همه ارگان‌ها در سطح شهرستان دوران همچنان پر فروغی در پیش روی بسیج جامعه پزشکی میبد داشته‌باشیم.

مسوول سلامت و دفاع زیستی ناحیه میبد هم گفت: اتفاق‌های روی داده در طول تاریخ تا به حال همواره نمود قدرت افراد و گروه‌هایی را به نمایش گذاشته و برجسته کرده‌است.

سرهنگ عباسعلی غفوری افزود:جامعه پزشکی در وضعیت کرونا خیلی خوب درخشیدند و عملکرد و تلاشهای مجاهدانه آنها از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهان سپاه مورد تقدیر قرار گرفته‌است.

وی نیروهای بسیجی آمار آماده به خدمت را یک هزار و ۳۴ نفر برشمرد و آمار بسیجیان همکار با درمانگاه سپاه ۵۹ نفر و آمار کادر پزشکی و بسیجیان همکار با نقاهتگاه در وضعیت کرونا را ۶۸ نفر ذکر کرد.

مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد واقع شده‌است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار