خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان ؛ قدرت‌الله نوروزی در سخرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان پیرامون روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار داشت: شهرداری‌ها به عنوان مؤسسات عمومی غیر دولتی وظایفی دارند که بنا به شرایط جامعه هر روز این وظایف افزایش می‌یابد، خوشحالم که مجموعه شهرداری اصفهان و اعضای مدیریت شهری اصفهان طی سال‌های گذشته در سطح کشور خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۲۵۴۰۵۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام رضا(ع)اصفهان ؛ قدرت‌الله نوروزی در سخرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان پیرامون روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار داشت: شهرداری‌ها به عنوان مؤسسات عمومی غیر دولتی وظایفی دارند که بنا به شرایط جامعه هر روز این وظایف افزایش می‌یابد، خوشحالم که مجموعه شهرداری اصفهان و اعضای مدیریت شهری اصفهان طی سال‌های گذشته در سطح کشور خوش درخشیدند. شهردار اصفهان ادامه داد: در مواقع بحران همانند زلزله کرمانشاه، سیل گلستان و غیره، فرزندان اصفهان با صلابت و شجاعت به امر یاری‌رسانی هم‌وطنان لبیک گفتند. فرزندان اصفهان نشان دادند که شجاعت و فداکاری آن‌ها صرفاً به زمان جنگ محدود نمی‌شود و اکنون نیز در مواقع بحران جوانان اصفهانی به یاری هم‌وطنان خود می‌شتابند. وی افزود: انقلاب عمرانی که در اصفهان رخ داد ثمره فداکاری و جهاد جوانان اصفهان است، زمانی که بودجه شهرداری اصفهان به شش هزار میلیارد می‌رسد و این بودجه در راه خدمت به مردم مصرف می‌شود جای افتخار دارد، زمانی که در سال نزدیک به دو هزار و پانصد میلیارد در امر عمران مصرف می‌شود نشان‌دهنده یک امر بزرگ است. نوروزی با بیان اینکه احداث و تکمیل خط یک و دو مترو اصفهان پیروزی بزرگی در اصفهان است، تصریح کرد: زمانی که احداث خط دو مترو از منطقه دارک آغاز به کار کرد، نیاز شد که از منطقه غرب نیز احداث مترو آغاز شود؛ خط دو مترو همانند خط یک نخواهد بود که سال‌ها جهت تحویل آن منتظر بمانی بلکه خط دو مترو نزدیک به ۵ سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در بحث تراموا نیز در حال مذاکره با سرمایه‌گذار هستیم، گفت: تراموا از شمال به جنوب اصفهان متصل خواهد شد. احداث رینگ چهارم نیز طی یک حرکت بزرگ و جهادی آغاز شد، پروژه فرزانگان سبب می‌شود که از حوادث درون‌شهری کاسته شود؛ میلیاردها تومان هزینه شد تا فردی در این مبادی در اثر حادثه جان خود را از دست ندهد. وی با اشاره به پروژه‌های دردست اقدام گفت: سالن اجلاس تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و درب مرکز همایش‌ها و نمایشگاه اصفهان نیز در ماه آینده به روی همشهریان گشوده خواهد شد.همچنین سالن گلستان شهدای اصفهان با همت شهرداری با تخصیص ۷۰ میلیارد تومان در حال احداث است که در آینده نزدیک تقدیم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان گران‌قدر خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های دردست اقدام گفت: سالن اجلاس تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و درب مرکز همایش‌ها و نمایشگاه اصفهان نیز در ماه آینده به روی همشهریان گشوده خواهد شد.همچنین سالن گلستان شهدای اصفهان با همت شهرداری با تخصیص ۷۰ میلیارد تومان در حال احداث است که در آینده نزدیک تقدیم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان گران‌قدر خواهد

ارسال نظرات
پر بیننده ها