خبرهای داغ:
درسه ماهه نخست سال جاری؛

پرداخت ۷۷ درصد اعتبارات اشتغال زایی از سوی بانک ها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری ۷۷ درصد از تسهیلات اشتغال زایی مددجویان استان از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۵۴۱۴۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین: سید مرتضی دهقانی محمدآبادی در نشست روسای ادارات اجرایی و کارشناسان حوزه اشتغال کمیته امداد استان قزوین که در سالن جلسات پارک علم و فن آوری قزوین برگزار شد، بیان کرد: طی سال ۹۸ تعداد یکهزار و ۴۱ طرح اشتغال در مناطق شهری با ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار و یک هزار و ۸۲۳ طرح اشتغال در مناطق روستایی با ۶۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار اجرایی شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد دو هزار و ۳۱ طرح را با ۷۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مردان و ۸۳۳ طرح با ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای زنان سرپرست خانوار اجرا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: برای اجرای دو هزار و ۸۶۴ طرح، ۷۴۸ طرح با پرداخت ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از منابع صندوق امداد ولایت و دو هزار و ۱۱۶ طرح از منابع بانک های مختلف پرداخت شده است.

 

دهقانی محمدآبادی با بیان اینکه اشتغال کلید محرومیت زدایی است، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته از مجموع اشتغال ایجاد شده در استان ۲۱۲ طرح کارانگیزی با مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ۳۲۵ طرح توان افزایی با چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، دو هزار و ۳۲۷ طرح خودکفایی با ۸۷ میلیارد تومان و ۸۱۱ طرح کاریابی برای ۲۹۶ مرد و ۵۱۵ زن اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: از آنجا که موضوع آموزش یکی از محورهای اصلی تحقق اشتغال و به خصوص پایداری آن است طی سال گذشته پنج هزار و پنج نفر از مددجویان با اعتبار ۵۱۴ میلیون تومانی در دوره های مختلف آموزشی حاضر شدند که هزار و ۶۸۳ نفر آنها مرد و سه هزار و ۳۲۲ نفر آنها زن بوده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال زایی گفت: طی سال ۹۸ بیش از ۹۲ میلیارد تومان برای اشتغال دو هزار و ۸۶۴ نفر پرداخت شده است و در سه ماهه نخست سال جاری نیز یک هزار و ۹۲۳ نفر جهت دریافت تسهیلات اشتغال به بانک های استان معرفی شده اند.

وی اعلام کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری ۷۷ درصد از تسهیلات اشتغال زایی مددجویان استان معادل هزار و ۴۱۴ فقره تسهیلات با بیش از ۵۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.

دهقانی محمد آبادی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس برنامه های توانمندسازی خود آمادگی دارد تا بستر اشتغال مددجویان را با همکاری کارفرمایان فراهم کند از این رو عموم کارفرمایان می توانند از بسته تشویقی این نهاد بهره مند شوند.

1004/پ30

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار