خبرهای داغ:

ارائه ۵۵۰ خدمت مشاوره به مددجویان کمیته امداد استان سمنان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت:در سه ماه سال جاری ۵۵۰ مورد خدمات مشاوره و راهنمایی فردی به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.
کد خبر: ۹۲۵۴۱۹۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان‌سمنان با تأکید بر اینکه مشاوره نقش مؤثری در تقویت عزت‌نفس، مناعت طبع و خودباوری مددجویان دارد گفت: ۵۵۰ خدمت مشاوره به مددجویان کمیته امداد استان سمنان ارائه شده است.
وی با بیان اینکه مشاوره در زمان مناسب می‌تواند به کاهش ناهنجاری‌ها و اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی خانوار‌ها کمک کند، بیان کرد: اهم موضوعات مطرح شده مشاوره تلفنی شامل فرزند پروری، ارتباطات بین فردی، مسائل و مشکلات خانوادگی بوده است.
تقوی با عنوان اینکه مشاوره‌ها در بخش‌های خانواده، ازدواج، اشتغال، تحصیلی، روان‌شناختی و تربیتی ارائه می‌شود، اظهار کرد: یکی از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که در شرایط اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی قرارگرفته‌اند و با بهره‌گیری از مشاوره‌ها راه‌حلی برای برون رفت از مشکل خود پیدا می‌کنند و مددجویانی که دارای موارد حاد و ویژه هستند هم به مراکز درمانی طرف قرارداد با این نهاد معرفی می‌شوند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از ِ. لغو برگزاری مشاوره‌های گروهی خبر داد و گفت: با توجه به شزوع گروع و اجتماع بیشتر مشاوره‌ها تلفنی بوده است. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها