مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن مطرح کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن با بیان سیره عبادی امام رضا (ع) افزود: امام هشتم(ع) در حدیثی فرمودند که دروغ گوست کسی که بگوید ولایت ما را دارد، ولی به حرف ما گوش نمی‌دهد و در مسیر ما حرکت نمی‌کند.
کد خبر: ۹۲۵۴۲۰۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
تأسی از سیره عبادی و اجتماعی امام رضا(ع) در زندگی
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام اصغری مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن ظهر امروز در جمع پایوران و سربازان  این شهرستان، ضمن تبریک سالروز خجسته میلاد اما رضا (ع) به صفات و ویژگی‌های این امام همام پرداخت و گفت: امام رضا (ع) در سه زمان از شیعه و زائر خود دستگیری می کند، اول زمانی که نامه اعمال را به او می‌دهند، دوم کنار پل صراط  و در آخر در زمان سنجش اعمال.

حجت الاسلام اصغری با بیان سیره عبادی امام رضا (ع) افزود: امام هشتم(ع) در حدیثی فرمودند که دروغ گوست کسی که بگوید ولایت ما را دارد، ولی به حرف ما گوش نمی‌دهد و در مسیر ما حرکت نمی‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن در ادامه با اشاره به نماز اول وقت، خاطرنشان کرد: اباالجواد(ع) به نقل از  رسول اکرم (ص)  فرمودند نماز سه گونه است اول وقت، وسط وقت  و  آخر وقت که اولی رضوان اکبر است، دومی ثواب خودش را دارد  و آخری رفع تکلیف است.

حجت الاسلام اصغری در پایان به سیره اجتماعی امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت:‌اسلام مجموعه کلی است و نمی‌شود که بخشی از آن را اجرا و بخشی دیگر را اجرا نکرد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها