معاون وزیر کشور با اشاره به احداث ۱۶۰ هزار واحد مسکونی اضافه بر پروژه های مصوب سال ۹۸ در کشور، گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار پروژه زود بازده با همکاری بسیج آغاز و تکمیل شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۲۱۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در آیین رونمایی از 22 دستگاه اتوبوس شهری کرج اظهارداشت: در سال‌های گذشته بلایای طبیعی مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد کرد اما دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رفع این مشکلات اقدامات مثبتی انجام دادند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سازمان شهرداری‌ها بیش از ۲۰ بحران را پشت سر گذاشته است، افزود: سال گذشته از ابتدا با سیل شروع شد و ۲۵ استان کشور را به خود درگیر کرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه  طی سال گذشته 25 استان کشور درگیر سیل و آتش سوزی شدند، تصریح کرد: مدیریت بحران در مجموعه مدیریت شهری و روستایی یک اصل مهم و اولویت محسوب می‌شود که با عزم مردم و مسئولان برای عبور از این بحران‌ها خوب عمل شد. 

وی با بیان اینکه استان البرز در سیل سال گذشته معین استان های جنوبی کشور شد و به خوبی در این حوزه اقدام کرد، بیان کرد: هجوم ملخ ها، زلزله، آتش سوزی مراتع و غیره از دیگر بحران هایی بود که شهرداری ها برای مدیریت آن تلاش کردند‌.

جمالی نژاد به شیوع ویروس کرونا در جهان اشاره کرد و یادآور شد: این ویروس کشورهای پیشرفته را نیز با چالش مواجه کرده است؛ امروز روز شهرداری هاست و باید دستمریزاد به این حوزه گفت که در تمام بحران ها در خط مقدم حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه بحران کرونا موجب بیکار شدن بیش از ۳۰ میلیون آمریکایی شد، اضافه کرد: این در حالی است که در ایران پروژه های عمرانی نیز همزمان با شیوه این ویروس در حال اجرا بوده است.

معاون وزیر کشور با اشاره به احداث ۱۶۰ هزار واحد مسکونی اضافه بر پروژه های مصوب سال ۹۸ در کشور، گفت: علاوه بر این، در سال گذشته ۴۰ هزار پروژه زود بازده نیز با همکاری بسیج آغاز و تکمیل شد.
مدیریت شهری جوان کرج بسیار تلاشگر است

این مقام مسؤول با بیان اینکه مدیریت شهری جوان کرج بسیار تلاشگر است، عنوان کرد: متاسفانه علی رغم زحمات شهرداریها و دهیاری ها، براساس آمار های موجود شاخص های رضایتمندی وضعیت خوبی ندارد که این مهم بر لزوم توجه بیشتر به این موضوع دارد.

وی با اشاره به لزوم کوتاه شدن دیوار بی اعتمادی و ارتباط بیشتر مردمی از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در کنار به تکمیل رساندن پروژه ها باید شاخص های رضایتمندی افزایش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها