پیام امام جمعه آبدان به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه شهر آبدان به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۴۲۴۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
پیام امام جمعه آبدان به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام کارگر به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پیامی به شرح ذیر صادر نمود:

بسمه تعالی

من کان لله کان الله له

روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بهانه‌ای است تا از زحمات خادمان مردم در عرضه توسعه و آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها تقدیر به عمل آید؛ لذا ضمن تبریک صمیمانه خدمت مجموعه پرتلاش و زحمتکش شهرداری آبدان و دهیاران بخش لازم می‌دانم نکاتی را بر مبنای بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای حفظه الله جهت اعتلای آن مجموعه و مجموعه‌های مرتبط یادآور می‌شوم که قرآن می‌فرماید: وَذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْرَى تَنفَعُ الْمُؤْمِنِینَ.

۱. مجموعه شورای شهر و شهرداری باید با تعامل مناسب و دوستانه و انسجام و هماهنگی با یکدیگر و با دستگاه‌های دولتی در جهت حل مشکلات اصلی شهر آبدان تلاش کنند.

۲. دهیاران و شهرداران با تعامل نزدیک با مردم، فرصت را از افراد سودجو و فرصت طلب گرفته و در تعامل با مردم سخت گیری ننمایند.

۳. روح خدمت رسانی را به اخلاق و اخلاص و عمل به تکلیف مزین نمایند.

۴. توجه ویژه به زیرساخت‌های توسعه شهری از قبیل: ساخت و سازها، پارکها، اماکن عمومی و ... بر اساس اصل عزت مداری نسبت به مردم صورت بگیرد.

۵. افزایش و رسیدگی به فضای سبز و منابع طبیعی جهت زیباسازی شهر و روستا‌ها به عنوان چشم انداز آینده با صاحب نظران مورد توجه و مشورت قرار گیرد.

۶. در برابر زیاده خواهی مفسدان، ملاحضه تهدید‌ها و اخم‌ها را نکرده و با توکل به خداوند نسبت به مستضعفان همت داشته باشید.

در پایان مجددا این روز را خدمت همه تلاشگران عرصه خدمت رسانی در شهرداری و دهیاری‌های بخش آبدان تبریک عرض کرده و از خداوند صحت وسلامتی و توفیق روز افزون برایتان خواستارم.

محمود کارگر
امام جمعه آبدان

انتهای پیام/
ارسال نظرات