نماینده مردم کاشمر در مجلس در گفت‌و گو با «بسیج»:

مجلس به‌جد به دنبال مبارزه با مفسد در هر جایگاهی است

نماینده مردم کاشمر در مجلس بیان داشت: تعارفی با هیچکس حتی از بالاترین ستوه نظام و بالاترین افراد نظام در مبارزه با فساد نداریم، بنابراین با فساد باید مبارزه کرد و در هر سطح و هر جایگاهی باشد برای نمایندگان فرقی ندارد.
کد خبر: ۹۲۵۴۲۷۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
حجت الاسلام جواد نیک‌بین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: با فساد باید مبارزه کرد و این به‌معنای بردن آبروی کسی نیست، بنابراین کسانی که در این راه با پول‌های باد آورده خود را غوطه‌ور ساخته‌اند، بدانند در امان نخواهند بود و با جسارت اعلام می‌کنم که مجلس با جدیت ورود می‌کند، در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر از نمایندگان در موضوع وضع قوانینی که راهگشا برای مبارزه با مفسدان باشد، فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در مجلس از اختیار قانونی خودمان که نظارت بر حسن اجراست، استفاده می‌کنیم و به صورت جدی حتی اگر تهدید و یا کشته بشویم، با فساد‌های اقتصادی که معیشت مردم را هدف گرفته است، مقابله می‌کنیم.

وی گفت: تعارفی با هیچکس حتی از بالاترین ستوه نظام و بالاترین افراد نظام در مبارزه با فساد نداریم، بنابراین با فساد باید مبارزه کرد و در هر سطح و هر جایگاهی باشد برای نمایندگان فرقی ندارد.

نیک‌بین با اشاره به نگاه رهبری در منویات اخیرشان با رئیس قوه قضاییه و رؤسای دادگستری کشور اظهار کرد: در کمیسیون اصل ۹۰ پرونده مفسدین بررسی می‌شود و در این راه آنچه که نیاز باشد به اطلاع مردم می‌رسانیم، اما اهل بردن آبروی فردی نیستیم.

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشور ما منابع مالی زیادی دارد، اما مدیریت منابع پولی در کشور ضعیف است، بنابراین به خیلی از دستگاه‌ها اعتبار نمی‌رسد و وضعیت معیشتی مردم خراب می‌شود، که نیاز است نظارت‌ها دقیق‌تر صورت گیرد و جلوی گلوگاه گرفته شود.

وی ادامه داد: مبارزه با فساد یعنی رشد وضعیت اقتصادی معیشتی و رضایتمندی مردم، چرا که یک مفسد اقتصادی معیشت هزاران نفر را از بین می‌برد و اگر جلوی آن گرفته شود رضایتمندی مردم بیشتر می‌شود.

نیک‌بین خاطرنشان کرد: مجلس به‌جد به دنبال مبارزه با مفسد در هر جایگاهی است و این مطالبه مردم از مجلس یازدهم است.

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان تسریع در بررسی موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی را دارند، اظهار کرد: به‌نظر بنده در همین چند ماه اولیه سال حتما مشهود خواهد بود و مردم شاهد خواهند بود که مجلس همراه با دیگر قوا دست مفسدان اقتصادی را در هر بدنه‌ای که باشند، با قوانین و تأکیدی که نیاز باشد، کوتاه می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار