خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان استان همدان:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان استان همدان گفت: تلاش، اخلاص و مردم‌داری از شاخصه‌های مدیر نمونه و انقلابی و رمز موفقیت کارمندان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۵۴۲۹۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰

تلاش، اخلاص و مردم‌داری از شاخصه‌های مدیر نمونه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مهدی خزائی در دیدار با ولدی فرماندار شهرستان ملایر ضمن قدردانی از تلاش‌های موثر ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی با بیان اینکه در مقوله ادای وظیفه اگر اخلاص نباشد ثمری برای فرد نخواهد داشت، اظهار داشت: تلاش، اخلاص و مردم‌داری از شاخصه‌های مدیر نمونه و انقلابی و رمز موفقیت کارمندان انقلاب اسلامی است.

وی افزود:  وقتی خداوند تبارک و تعالی توجه ما را در قرآن کریم به ماجرای بخت النصر هدایت می‌کند، می‌خواهد جریان اخلاص را در عمل بیان کند و این ملکه جزء صفات پراگماتیسم نیست زیرا خروجی آن عیان و ثمره آن ماندگار است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان استان همدان ابراز داشت: اگر اخلاص نباشد کمک در راه خداوند ارزش نخواهد داشت و نهایتاً حقیرترین موجودات، پادشاهان عالم را از بین خواهند برد تا قدرت سلطه الهی نمایان شود.

وی ادامه اد: اخلاص را فرد مومن رعایت می‌کند و انسان مومن اهل توحید و اخلاص است، اگر کاری را انجام می‌دهد برای نان و نام و نشان نیست و تنها برای رضای الهی در مسیر حق و حقیقت قدم بر می‌دارد تا گره از کار خلق بگشاید.

خزائی گفت: امروز که در مسند خدمت و اطاعت هستیم باید با اخلاص در طریق هدایت قدم برداریم در غیر این صورت ثمره عمر ما می‌شود پشه‌ای که به وسیله نیش آن کشته می‌شویم و کاری که دعای مردم را در پی داشته باشد انجام نداده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج کارمندان استان همدان در راستای همراهی با اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی طی برنامه‌ریزی مدون با حضور در دفاتر فرمانداران استان ضمن قدر دانی از زحمات آنها در پی تسهیل امورات جاری مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات