خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز درباره حادثه آتش‌سوزی در نیروگاه شهید مدحج اهواز گفت: نیروهای آتش‌نشانی پس از دو ساعت‌ عملیات آتش سوزی نیروگاه را مهار کردند.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۵۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

ابراهیم قنبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در اهواز‌ با بیان اینکه در پی اعلام حادثه آتش‌سوزی در نیروگاه شهید مدحج اهواز آتش‌نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، اظهار داشت: در ساعت 15:30 دقیقه امروز این نیروگاه دچار آتش‌سوزی شد که برای مهار آتش پنج دستگاه خودرو و 16 نیرو به منطقه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان داشت: آتش سوزی نیروگاه هم اکنون و پس از دوساعت عملیات مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز درباره حادثه آتش سوزی در نیروگاه شهید مدحج اهواز گفت: نیروهای آتش نشانی در حال خنک سازی پس از اطفای حریق هستند و در این ماموریت یک نیروی آتش نشانی نیز دچار مصدومیت شد.

‌قنبری با بیان اینکه در پی اعلام حادثه آتش سوزی در نیروگاه شهید مدحج اهواز آتش‌نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در ساعت 15:30 دقیقه امروز این نیروگاه دچار آتش سوزی شد که برای مهار آتش پنج دستگاه خودرو و 16 نیرو به منطقه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان داشت: با حضور آتش نشانان در نیروگاه شهید مدحج با استفاده از تجهیزات اطفای حریق اقدام به کنترل و خاموش کردن آتش کردند.

وی ادامه داد: هم اکنون آتش نشانان و امدادگران در منطقه حادثه حضور دارند. آتش ناشی از روغن ترانس که به طول یک کیلومتر بوده خاموش و آتش ترانس به علت حرارات بالا تازه خاموش شده و در حال خنک‌سازی هستیم.

قنبری گفت: در جریان خاموش کردن یک مامور آتش نشانی دچار حادثه شد که با آمبولانس به اهواز فرستاده شد.

به گزارش بسیج ؛ مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه آتش‌سوزی نیروگاه موجب از مدار خارج شدن 11 پست برق منطقه ای و به موجب آن خاموشی مقطعی در بخشی از کلانشهر اهواز شد، گفت: اکنون خاموشی به وجود آمده برطرف شده و مشکلی در تأمین برق مردم وجود ندارد.

نیروگاه شهید مدحج (زرگان اهواز) در کیلومتر پنج جاده اهواز- مسجد سلیمان در زمینی به مساحت حدود 45 هکتار و دارای دو واحد بخش بخار به ظرفیت 145 مگاوات است.

انتهای پیام/341/ش

ارسال نظرات
پر بیننده ها