خبرهای داغ:
هشت فروند بالگرد ۲۱۴ و کبری به مناسبت میلاد امام هشتم به یگان پروازی پایگاه دوم رزمی هوانیروز مسجدسلیمان با حضور فرمانده هوانیروز ارتش تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۵۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی در حاشیه تحویل هشت بالگرد به یگان پروازی پایگاه دوم رزمی هوانیروز مسجدسلیمان اظهار داشت: به مناسبت سالروز میلاد امام هشتم امام رضا علیه السلام، هشت فروند بالگرد 214 و کبری، که بازسازی و به روز رسانی شده بودند تحویل یگان‌های پروازی هوانیروز ارتش داده شد.

وی با اشاره به همت جوانان در نیروهای مسلح افزود: مردم بدانند امروز به همت جوانان غیرتمند ما در نیروهای مسلح و خصوصاً در هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، این یگان پروازی عظیم بالگردی نه تنها بیشتر از سال‌های قبل از انقلاب ارتقای توان رزمی داده‌ شده، بلکه به دانش بومی ساخت قطعات نیز دست یافته است.

 

فرمانده هوانیروز ارتش بیان کرد: ارتقای توان بالگردی در مقابله با تهدیدات پیشِ رو از اهمیت والایی برخوردار است، و هوانیروز در سال جاری به لحاظ توان رزمی و قدرت بازدارندگی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است .

این امیر ارتش گفت: اگر بخواهیم در این رابطه مقایسه‌ کنیم، ارتقای توان رزمی بالگردهای ما در مقایسه با کشورهای منطقه، کم‌نظیر بوده است و این رشد و پیشرفت را مدیون تلاش‌های مستمر کادر فنی مهندسی و پشتیبانی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

انتهای پیام/343/ش

ارسال نظرات
پر بیننده ها