خبرهای داغ:
با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) صورت گرفت
شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و محرومیت زدایی، با حضور سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) و علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان، ۱۰ تیرماه ۱۳۹۹ ساخت یک باب منزل مسکونی در منطقه محروم گلدشت شهرستان اهواز را آغاز نمود.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۷۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹

به گزارش بسیج عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) با تشکر از مدیرعامل فولاد خوزستان در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی در استان خوزستان اظهار داشت: یک مدیر انقلابی مدیری است که در تمامی مراحل به خصوص در زمان بحران به فکر محرومان باشد.

وی افزود: شرکت فولاد خوزستان همواره در رسیدگی به مناطق کم برخوردار و هم جوار، مراحلی همچون زمان سیلاب سال ۹۸ و بحران کرونا در سال جاری و غیره پشتیبان مردم مناطق محروم بوده است.

علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان در آیین یادشده اظهار داشت: مجموعه فولاد خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند، ما از امام (ره) و شهدا درس خدمت به مردم را آموختیم و این شرکت تمام تلاش خود را بر امتداد نهضت خدمت‌رسانی به مردم استان قرار داده است.

وی افزود: با وجود محرومیت در منطقه گلدشت، قرارگاه سازندگی و محرومیت‌ زدایی فولاد خوزستان با حضور در منطقه و بررسی میدانی مشکل یکی از خانواده‌های محروم این منطقه، اقدام به احداث یک باب منزل مسکونی برای آنان نمود؛ در اجرای این طرح، رعایت موارد استاندارد و سرعت در کار برای ما بسیار مهم است.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان ابراز امیدواری نمود، ساخت منزل یاد شده تا سه ماه آینده به اتمام رسیده و آماده بهره‌ برداری شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها