توسط قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه و خیران تربت حیدریه:

۲۳ سری کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد

فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: همزمان با دهه کرامت ۲۳ سری کمک جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی، بسیج سازندگی سپاه و خیران به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۵۰۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علی نیک‌یاد، در مراسم اهدای این جهیزیه‌ها افزود: با شیوع کرونا تمرکز ماموریت‌های بسیج به سوی همکاری و تعامل با دستگاه‌های بهداشتی و درمانی سوق داده شد که در این راستا طی چهار ماه اخیر بیش از ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی نیز بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
 
وی از تولید و توزیع بیش از ۲۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۵۰ هزار بسته بهداشتی و مواد ضدعفونی نیز در تربت‌حیدریه توزیع شد.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه همچنین از ضدعفونی منازل مبتلایان به کرونا، ساخت و مرمت منازل مسکونی افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی، به عنوان بخشی دیگر از اقدامات سپاه و بسیج در رزمایش کمک مومنانه یاد کرد.
 
وی ادامه داد: ماموریت نخست سپاه مقابله با تهدیدات سخت است که بخش عمده آن توسط نیروی‌های سه‌گانه و سپاه قدس و بخشی نیز توسط بسیج انجام می‌شود، اما ماموریت دوم مقابله با تهدیدات نرم است که به صورت کامل به بسیج واگذار شده و سپاه نقش هدایتی و نظارتی ایفا می‌کند.
 
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها