مهارت آموزی سربازان در سپاه قمربنی هاشم(ع)

دومین دوره مهارت آموزی سربازان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۵۰۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار مهران مرادی در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی گفت: در راستای مهارت آموزی برادران وظیفه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام،  با عنایت الهی در سنوات قبل توانستیم بیش از 1400 نفر از نیروهای وظیفه را در این کارگاه های مهارت آموزی در گرایش های مختلف مشارک دهیم.

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در فصل اول سال جاری نیز بیش از 100 نفر از سربازان وظیفه در کارگاه های مهارت آموزی در زمینه های کاشت و پرورش گیاهان دارویی، کشت زعفران، و ... با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی شرکت کردند که بحمدالله با استقبال بسیار خوب مواجه شد.

وی ادامه داد: امسال سه برنامه خاص و ویژه ای را در دستور کار قرارگاه مهارت آموزی استان قرار داده ایم. یکی بحث تفاهم نامه هایی است که با مجموع ادارات؛ جهادکشاورزی، فن آوری و اطلاعات، ورزش و جوانان، فنی و حرفه ای انجام داده ایم که بتوانیم همچون سنوات گذشته از ظرفیت این ادارات استفاده کنیم.

مرادی گفت: برای ایجاد کارگاه های عملی مثل کشت زعفران و گیاهان دارویی، فضایی را پیش بینی کرده ایم که برادران وظیفه بتوانند به صورت عملی از این فضا استفاده کنند.

وی، افزود: ایجاد کارگاه تعمیرات گوشی تلفن همراه(موبایل) را نیز در دستور کارمان قرار داده ایم که ان شاءالله امسال بتوانیم ایجاد و راه اندازی کنیم و برادران وظیفه بتوانند استفاده لازم را ببرند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کارگاه هایی مانند؛ خشک شویی، نانوایی، تصویربرداری و عکاسی، مکانیکی، جوشکاری، نجاری و ... در سپاه استان داریم که برادران وظیفه در این کارگاه ها آموزش دیده و با شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای گواهی مهارت کسب می کنند.

ارسال نظرات