خبرهای داغ:
امیرحسین سلیمانی
رئیس کمیته برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا شاهین شهر و میمه:
رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارز ه با قاچاق کالا و ارز شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: تحقق جهش تولید نیازمند سیاست های متمرکز و یکپارچه است.
کد خبر: ۹۲۵۴۵۳۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، فرامرز رادمنش اظهار کرد: لازم است از ورود کالا در مبادی ورودی جلوگیری نموده و از سوی دیگر با ارتقای کیفی محصولات داخلی زمینه استفاده‌ی خود خواسته مردم از تولیدات داخل را فراهم ساخت.

وی افزود: هرچه توانمندی و ظرفیت‌ها در راستای اشتغالزایی و رونق تولید سوق پیدا کند از آمار قاچاق کالا کاسته می‌شود و همچنین توجه به معیشت مناطق محروم راهکار کاهش این نوع قاچاق محسوب می‌شود.

رادمنش با بیان اینکه در سال گذشته نگاه عمیق‌تر و وسیع تری نسبت به برنامه‌ها داشته ایم گفت: قالب برنامه‌ها در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی بوده است مانند هنر‌های نمایشی که در راستای نهادینه و عمومی کردن مبارزه با قاچاق اجرا کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این شهرستان ظرفیت‌های بالایی در هنر‌های نمایشی دارد طی سال گذشته در مجموع ۶۰ نمایش اجرای خیابانی و ۲۴ اجرای نمایش صحنه‌ای با موضوع استفاده از کالای ایرانی برای تمامی گروه‌های سنی اجرا شده است.

وی افزود: نمایشگاه‌های مختلف کالا‌های ایرانی و دستاورد‌های هنری در حوزه‌های گوناگون برگزار شد تا بتوانیم از هنرمندان بومی شهرستان حمایت کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خاطر نشان کرد: برای حمایت و کمک به اقتصاد خانواده‌ها باید از خودمان شروع کنیم قطعاً نیاز هست همه باور داشته باشیم که با شعار نمی‌شود کار کرد، زیرا باید احساس این کار به خوبی درک شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها