ما باید به تجربیات ۴۰ ساله خود تکیه بزنیم

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: ما باید به تجربیات ۴۰ ساله خود که ارزشمند هستند تکیه بزنیم.
کد خبر: ۹۲۵۴۶۳۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
ما باید به تجربیات ۴۰ ساله خود تکیه بزنیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان دشتی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهداء و مسئولین  شهرستان در مصلای نمازجمعه خورموج برگزار شد.

سردار علی رزمجو در این آئین اظهار داشت: در حال حاضر ما در شرایط حساس و پیچیده انقلاب اسلامی در حال زندگی هستیم که در ۴۱ سال انقلاب دشمنان توطئه‌های مختلفی را طراحی کردند.

وی افزود: شبکه‌های معاند و ضد انقلاب در حال تضعیف انقلاب هستند و در فضا‌های مجازی و جا‌های مختلف تلاش می‌کنند بین مردم و مسئولین فاصله ایجاد کنند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام با بیان اینکه جهان در گام دوم انقلاب در حال تغییرات بنیادین است، ادامه داد: ما باید در شانه تجربیات ۴۰ ساله خود که ارزنده و برجسته می‌باشد تکیه بزنیم.

وی بیان کرد: در گام دوم انقلاب دشمنان ما از جمله آمریکا دچار فرسودگی شدید شدند و دشمن تمام سرمایه گذاری و ذخایر مختلفش مثل اقدامات نظامی، فرهنگی، اقتصادی علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته است که این ذخایر رو به اتمام است.

رزمجو خاطر نشان کرد: دشمن از پس انداز و سرمایه گذاری خودش و متحدانش علیه انقلاب استفاده کرده و الان به یک بن بست شدید خورده و میبینیم که کنار کاخ‌های زور و ظلم مردم در خیابان علیه دولت حاکم تظاهر می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام ادامه داد: در گام دوم انقلاب قدرت نظامی دشمن در مقابل قدرت ایران که نشأت گرفته از قدرت لایزال الهی می‌باشد فرسوده شده است.

در پایان از خدمات سرهنگ علی غضنفری تقدیر و تجلیل به عمل آمده و سرهنگ محمد رضا زارعی تبار به سمت فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی معرفی شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات