رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: همه تخلفات انجام شده توسط تیم استقلال تهران برای حاضر نشدن در شهرستان جم را به سرپرست فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گوشزد کردیم.
کد خبر: ۹۲۵۴۶۸۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، امیرحسین محتشم شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم در قالب تضییع حقوق تیم پارس جنوبی جم، حق فوتبال استان بوشهر ضایع شود.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر افزود: اقدام غیرحرفه‌ای تیم استقلال تهران در عدم حضور در شهرستان جم و دفاع غیر کارشناسی از این تیم توسط عده‌ای محدود در بدنه وزارت ورزش، قابل دفاع نیست.

وی تصریح کرد: از روز گذشته که به دلایل واهی و غیر اثبات شده، تیم استقلال تهران حاضر به آمدن به شهرستان جم برای دیدار مقابل تیم پارس جنوبی جم نشد، ابتدا به شکل تافنی و سپس از طریق مکاتبات رسمی، به وضعیت پیش آمده اعتراض و از کلیت فوتبال استان بوشهر دفاع کرده‌ایم.

محتشم ادامه داد: قصد نداریم که پیش داوری کنیم، اما آن چیز که محتمل است حاضر نشدن تیم استقلال تهران در شهرستان جم استان بوشهر نه مربوط به مسائل پزشکی و بیماری کرونا بلکه تابع مسائل دیگر است.

وی عنوان کرد: بر اساس رایزنی‌های انجام شده با سرپرست فدراسیون فوتبال و مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک)، قرار بود که تیم استقلال تهران با یک پرواز چارتر صبح امروز وارد استان بوشهر شود که عملا انجام نشد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه همه تخلفات استقلال برای عدم حضور در جم را مکتوب اعلام کرده‌ایم ادامه داد: همه تخلفات انجام شده توسط تیم استقلال تهران برای حاضر نشدن در شهرستان جم را به سرپرست فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گوشزد کردیم و اطمینان داریم که این مجموعه‌ها به شکل کاملی در جریان موضوع قرار دارند.

محتشم یاداور شد: از امروز مکاتباتی نیز با کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال کرده‌ایم و به هیچ عنوان حقوق تضییع شده تیم فوتبال پارس جنوبی جم را رها نمی‌کنیم.

پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها