مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان در گفت وگو با «بسیج» خبر داد
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان از برگزاری کارگاه عفاف وحجاب وفرزندآوری به همت سازمان بسیج ورزشکاران وباهمکاری سازمان بسیج خواهران سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۴۷۰۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

طیب امیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان گفت: به منظور پاسداشت اندیشه و گرامیداشت شهدای قیام خونین مسجد گوهرشاد، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در 21 تیر سال ۱۳۱4و سایر شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی، از 21 تا 27 تیرماه به نام «هفته جهانی عفاف و حجاب» نامگذاری شده است.

 

وی خاطرنشان کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان واعلام وضعیت هشدار نسبت به این موضوع،سازمان بسیج جامعه ورزشکاران در راستای گرامیداشت این هفته و ترویج و تقویت این مهم ،اقدام به برگزاری برنامه های محدودتری نسبت به سال گذشته نموده است.

 

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان با اشاره به برنامه های درنظر گرفته شده در این هفته افزود:به منظور برگزاری کارگاه عفاف ،حجاب وفرزندآوری برای تمامی اقشار بسیج تفاهم نامه ای با اداره کل ورزش وجوانان استان زنجان امضا شده است.

 

امیری تجلیل از بانوان ومربیان ورزشکار محجبه را ازدیگر برنامه های هفته عفاف وحجاب دانست وتصریح کرد:فضاسازی تبلیغی در سطح اداره کل ورزش وجوانان استان از دیگر برنامه های قابل اجرا در هفته پیش روست.

ارسال نظرات