مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان در گفت وگو با "بسیج"خبر داد

اجرای مرحله چهارم رزمایش کمک‌ مومنانه بسیج ورزشکاران استان زنجان در ایام الله دهه فجر

مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان با بیان اینکه مرحله چهارم رزمایش کمک‌ مومنانه جامعه ورزشی استان در گفت:در این مرحله ۱۰۰بسته معیشتی در بین نیازمندان جامعه هدف توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۱۹۸۵۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ طیب امیری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن گرامیداشت چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:همزمان با ایام الله دهه فجر بسیج ورزشکاران سپاه انصارالمهدی(عج) با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و ورزش پهلوانی استان زنجان اقدام به توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان نمود.
اجرای مرحله چهارم رزمایش کمک‌ مومنانه بسیج ورزشکاران استان زنجان در ایام الله دهه فجر

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر کدام از بسته‌های مذکور ۳میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بوده است، تصریح کرد:در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نیمه شعبان امسال مبنی بر دستگیری نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در کشور، بسیج ورزشکاران استان زنجان نیز اقدام به توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی، تعدادی کارت هدیه و... در بین محرومان نموده است.

مسئول بسیج ورزشکاران زنجان در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های این قشر در ایام الله دهه فجر و روز ۲۲ بهمن افزود:همزمان با روز ۲۲ بهمن ماه سال جاری، همایش بزرگ رژه اتومبیل‌رانان، دوچرخه‌سواران و موتورسواران در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های دهه فجر امسال به شکل مجازی برگزار شد، گفت: بسیج ورزشکاران استان در روز ۲۲ بهمن، مراسم بزرگ رژه ورزشکاران را برگزار میکند. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط "پاراگلایدر" گلباران خواهد شد.

امیری به برگزاری مسابقه کتابخوانی شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی به همت بسیج ورزشکاران استان اشاره و خاطرنشان کرد:به ۱۰ نفر از کسانی که به سوالات به درستی پاسخ دادند کارت هدیه ۲ میلیون ریالی اهدا شد.

وی تاکید کرد:متسابقان در مسابقه مذکور به همشهریان زنجانی محدود نشده و از استان‌های خراسان رضوی، هرمزگان، اردبیل و... نیز در این مسابقه شرکت نموده بودند.

وی در پایان به تجهیز پایگاه‌های روستایی به امکانات ورزشی اشاره و ابراز کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر برخی از پایگاه‌های بسیج روستایی به ست‌های ورزشی مجهز می‌شوند.
ارسال نظرات