نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: پروژه مطالعاتی-اکتشافی حفاری چاه‌های آب ژرف در منطقه سیستان، حرکتی جهادی و افتخارآفرین است.
کد خبر: ۹۲۵۴۷۳۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در استان در دیدار رئیس ستاد آب، خاک، فرسایش و خشکسالی معاونت علمی ریاست جمهوری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر پیگیری و اجرای پروژه حفاری چاه‌های آب ژرف منطقه سیستان، این طرح را حرکتی جهادی و افتخارآفرین دانست و اظهار داشت: دستاورد‌های مهم این طرح دستیابی به فناوری‌های نوین، ورود به عرصه‌های جدید و هم‌چنین نقش‌آفرینی بخش خصوصی در اجرای آن است.

آیت‌الله مصطفی محامی گفت: طبق اظهارات اجمالی معاون علمی رئیس جمهور در جلسه گذشته و مباحث تفصیلی مطرح شده در این نشست، پروژه حفاری چاه‌های آب ژرف در منطقه سیستان طرحی مطالعاتی-اکتشافی است.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر همکاری دولتمردان در اجرای این طرح و استفاده از ظرفیت حمایت مقام معظم رهبری، ادامه داد: مسئولان برای تسریع در اجرا و بهره‌برداری از طرح، عزم خود را جزم کرده و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت با اشاره به تنوع قومی و مذهبی در استان، تاکید کرد: طرح‌ها و پروژه‌های مورد حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری به صورت مناسب و متوازن در سراسر استان توزیع شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به سوره مبارکه والعصر و خسران همه انسان‌ها، خاطرنشان کرد: طبق آیات این سوره باید در پیشبرد این طرح به کار‌های استثنایی اهتمام بورزیم در غیر این صورت کار‌های معمولی محکوم به خسران است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات