‍ رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام خبر داد؛

۵۳ فوتی و تکمیل ۱۰۰ درصدی ظرفیت بیمارستان سجادیه تربت جام

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت:شرایط کرونایی تربت جام بحرانی، خطرناک وظرفیت بیمارستان سجادیه ۱۰۰ درصد تکمیل شده است مردم اگرنکات و اصول بهداشتی را رعایت نکنند چند روز آینده با مشکلات زیادی روبه خواهیم شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۷۷۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
دکتر محمد افکار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در تربت جام و صالح آباد ۵۳ نفر فوت کردند و متاسفانه در مرحله دوم بیماری در دوماه اخیربه خاطر عدم رعایت نکات بهداشتی ۲۸ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به عدم توجه مردم به تذکرات و مسائل بهداشتی افزود: متاسفانه مردم به برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم در منازل ادامه می‌دهند و به نکات بهداشت فردی و عمومی هیچ توجه ندارند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی با اعلام تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان سجادیه تاکید کرد:در بیمارستان سجادیه تخت خالی نیست و با کمبود نیروی انسانی و دستگاه اکسیژن رسان مواجه هستیم و بسیاری از همکاران کادر پزشکی گرفتار بیماری کرونا شدند.

دکتر افکار یادآورشدد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ نفر در بخش کرونا و ۱۰ نفر در بخش آی سی یو بستری شدند و ظرفیت بیمارستان سجادیه تربت جام ۱۰۰ درصد تکمیل شده است.

وی ازمردم درخواست کرد: احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند فرصت برای برگزاری مراسمات هست اگر خدای نکرده جان انسان‌ها به خطر بیفتد برای جبران فرصتی نیست.

وی تاکید کرد: با نزدیک شدن به فصل پاییز با پیک بعدی بیماری، افزایش شیوع، واگیری بیشتر و افزایش تلفات روبروخواهیم بود.

وی بیان داشت: تا زمان کشف داروی بیماری کرونا تنها راه نجات و در امان بودن از ویروس رعایت اصول بهداشتی و ماسک زدن است این امر با مشارکت همه مردم انجام می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها