خبرهای داغ:

۶ هزار سری جهیزیه مردادماه میان نیازمندان استان فارس توزیع می‌شود

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه شهید اسکندری گفت: تاکنون ۵ هزار جهیزیه اعطا شده و ۶ هزار سری دیگر در اول مرداد هم زمان با روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۴۸۰۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

حسینعلی غلباش با بیان اینکه قرارگاه اجتماعی - امنیتی احمدبن موسی(ع) باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و امنیتی در 15 منطقه در محلات حاشیه شهر شیراز فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی در این قرارگاه در دو بخش عمرانی و غیرعمرانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های غیرعمرانی گفت: اعطای جهیزیه به زوج‌های جوان که توانایی تهیه جهیزیه را ندارند یکی از بخش‌های غیرعمرانی ست که تاکنون 5 هزار جهیزیه اعطا شده و 6 هزار سری دیگر در اول مرداد هم زمان با روز ازدواج حضرت علی(ع)و حضرت فاطمه (س)توزیع می‌شود.

 

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه شهید اسکندری با اشاره به دیگر فعالیت‌های این بخش افزود: توزیع سبدهای معیشتی، توزیع لوازم التحریر، تجهیز سبد ورزشی محلات و غیره از جمله این اقدامات است که از سال 97 آغاز شده و این روال همچنان ادامه دارد و در آخرین مورد در ایام دهه کرامت 1500 سبد ورزشی به ارزش هر کدام 400 هزار تومان توزیع شده است.

غلباش به فعالیت‌های عمرانی این قرارگاه نیز اشاره و عنوان کرد: مرمت منازل محرومین، احداث منازل محرومین، مشارکت در احداث درمانگاه، زمین ورزشی، احداث مساجد، تعمیرمساجد، انشعاب فاضلاب منازل محرومین، احداث کارگاه‌های اشتغال و غیره از جمله اقداماتی است که در بخش عمرانی انجام می‌شود.

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه شهید اسکندری گفت: تمام برنامه‌ها چه عمرانی چه غیر عمرانی با مشارکت نهادهای خدمات‌رسان از جمله بهزیستی، مراکزخیریه و خیرین به صورت مشارکت 50 درصدی در این مناطق انجام گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت این قرارگاه در ایام شیوع بیماری کرونا افزود: در زمان بیماری کرونا 5 کارگاه تولید ماسک با حضور 500 نفر ایجاد و به تولید ماسک مشغول شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار