معاون روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز:

بسیج رسانه باید حلقه اتصال رسانه ‎ها با سپاه استان البرز باشد

اظهار داشت: بعضی از رسانه ها شاید بغض نسبت به بعضی از موضوعات داشته باشند ولی همه در یک خط مقدم و با یک هدف ولی با سنگرهای مختلف هستیم و در این میان بسیج رسانه باید حلقه اتصال این رسانه ها با سپاه باشد.
کد خبر: ۹۲۵۴۸۳۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجتبی عبدالملکی مسئول روابط‌عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در استان البرز در بازدید از دفتر خبرگزاری ایرنا از فعالیت‌های این رسانه در استان البرز تقدیر کرد.

بسیج رسانه باید حلقه اتصال رسانه‎ها با سپاه استان البرز باشد

سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان البرز و دیدار با رییس این مرکز، اظهار داشت: بعضی از رسانه ها شاید بغض نسبت به بعضی از موضوعات داشته باشند ولی همه در یک خط مقدم و با یک هدف ولی با سنگرهای مختلف هستیم و در این میان بسیج رسانه باید حلقه اتصال این رسانه ها با سپاه باشد.

وی اظهار داشت: با تشکیل این اتاق فکر در نشست های ماهانه یا فصلی که برگزار می شود، باید بتوانیم پیوند سپاه و بسیج با رسانه را بیشتر کرده تا به اهداف مشترک خود برسیم.

وی به موضوع کرونا نیز اشاره کرد و گفت: در این دوران جریان رسانه و اخبار منفی افراد کهنسال تا خردسال را درگیر کرد ولی ما بر اساس ابلاغیه ای که داریم باید به دنبال اخبار امیدبخش برویم.

وی بیان داشت: در این شرایط ابرقدرت ها در حال زمین خوردن هستند و کشور ما نیز از برخی از این مشکلات مستثنی نیست و عموم مردم که نمی توانند فرقی بین نظام و دولت قائل باشند تمام مشکلات در این دوران را بر گردن نظام می دانند.

عبدالملکی افزود: نقش رسانه ها در این میان بی بدیل است که از جمله آن ها می توان به امید دادن به مردم، اطلاع رسانی ها و آموزش ها نام برد و جمهوری اسلامی تا کنون با تمام این تحریم ها و هجمه ها و نواقصی که در اثر تحریم و نفوذ به وجود آمده با این وجود عملکرد جمهوری اسلامی خیلی خوب بوده است.

وی اظهار داشت: پیشانی تمام هجمه ها به خصوص در فضای مجازی، رسانه است و برای برون رفت از این فضا باید زنجیروار کار شود و با جزیره ای کار کردن کار انجام می شود.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان البرز نیز در این نشست با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب فرموند " به مساله خبررسانی باید به این چشم نگاه کرد که به نیت ترویج خیر باشد" افزود: کارکرد رسانه رسالتی مقدس است .

اکبر بهاورند افزود: این تعبیر رهبر معظم انقلاب حجت را بر اهالی رسانه تمام می کند که نتیجه کارکرد و رسالت رسانه به عنوان امری مهم و مقدس ثبت و ضبط می شود.

وی با اشاره به اهمیت این حرفه و قداست قلم، اظهار داشت: ترویج اخلاق به عنوان مهمترین رسالت باید سرلوحه رسانه باشد و این ویژگی متعلق به کسانی است که وجدان های بیداری در حوزه رسانه دارند و قلمشان هرگز خمیده و اجیر نمی شود.

وی ادامه داد: رسانه باید در مسیر روشنگری و هدایت فکری جامعه و برای امیدبخشی حرکت کند چراکه  قلم ابزاری مقدس است که به هیچ عنوان نبایستی به عنوان یک نردبان برای مطامع دنیوی استفاده شود.

رییس ایرنا مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: سپاه یک نهاد مردمی است که از بطن جامعه بزرگ و تبدیل به این درخت تنومند شده است.

وی گفت: رویکرد سپاه اکنون بیشتر در قالب مسوولیت اجتماعی خودنمایی می کند و این مسوولیت اجتماعی نیز در راس منشور کارکرد رسانه است و لذا از این منظر این دو نهاد در یک میدان  فعالیت خود را انجام می دهند.

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری مشترک رسانه ای بین خبرگزاری ایرنا مرکز البرز با سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌استان  با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیت رسانه‌ها در مقابله با جنگ رسانه ای و ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی، منعقد شد.

بسیج رسانه باید حلقه اتصال رسانه‎ها با سپاه استان البرز باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها