خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای هفت ویژه برنامه در هفت پارک همدان به مناسبت هفته عفاف و حجاب در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۶۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

اجرای ۷ ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در همدانسرهنگ علی بقایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: برنامه‌های هفته عفاف و حجاب با هدف ترویج فرهنگ حجاب اسلامی و تشویق به حفظ حجاب و تکریم از جایگاه بانوان در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در تقویم جمهوری اسلامی بنا به تایید شورای فرهنگ عمومی، از ۱۵ الی ۲۱ تیرماه هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است که باید سعی کنیم از این فرصت برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه بهره کافی را ببریم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تجمع بزرگ دختران و بانوان انقلابی در هفت پارک همدان را مهمترین برنامه سپاه ناحیه همدان در این هفته عنوان کرد و گفت: ما سعی داریم هر روز در یکی از پارک‌های همدان فضایی معنوی، شاد و مفرح همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا کنیم تا گام مثبتی در این راستا برداشته باشیم.

وی ادامه داد : این برنامه پنجشنبه ۱۹ تیرماه در پارک لاله مریانج، جمعه ۲۰ تیرماه در باغ ایرانی، شنبه ۲۱ تیرماه در پارک اعتمادیه، یکشنبه ۲۲ تیرماه در پارک مردم، دوشنبه ۲۳ تیر ماه در پارک کودک، سه شنبه ۲۴ تیر ماه در پارک شهرک مدنی و چهارشنبه ۲۵ تیر ماه در پارک امامزاده خضر برگزار خواهد شد.

بقایی با بیان اینکه شروع این برنامه‌ها از ساعت ۱۸ خواهد بود، افزود: از دیگر برنامه‌ها نیز برگزاری نمایشگاه با موضوع عفاف و حجاب، کوهپیمایی و پیاده‌روی گردان‌های کوثر و... است.

وی به تکریم زنان باحجاب همدانی اشاره کرد و افزود: به منظور تکریم از بانوان باحجاب، افراد محجبه هیأت‌های علمی، پزشکی و ورزشکار، در این هفته تجلیل می‌شوند و در همین راستا، از بانوان محجبه با اهدای گل تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات