خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

برگزاری ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند از برگزاری ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۱۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

برگزاری ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در نهاوندسرهنگ علی مختاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با تشریح برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در این شهرستان اظهار داشت: به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در ۲۱ تیر، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵، ۴۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: فضاسازی مناسب با موضوع در سطح ادارات، حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت انجام می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در رشته‌های (نقاشی خطاطی و مقاله‌نویسی)، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، توزیع بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در بین بانوان در سطح شهرستان از طرف واحد بسیج خواهران را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد .

وی اظهار داشت: ‌یکی دیگر از برنامه‌های این هفته دوخت صلواتی چادر برای چادر اولی‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران است که می‌تواند در راستای اشاعه فرهنگ استفاده و انتخاب حجاب برتر گامی مهم باشد.

مختاری در ادامه تهیه جهیزیه و تجلیل از افراد با حجاب در سطح ادارات شهرستان را یکی دیگر از برنامه‌های مهم این هفته خواند و گفت: تمام تلاش مجموعه نیروهای انقلابی در این هفته آشنایی خانواده‌ها و به ویژه نسل جوان با شیوه‌ زندگی ایرانی اسلامی است که امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه ما است .

وی اضافه کرد: طی هفته آینده نیز رزمایش مومنانه و توزیع بسته معیشتی در بین نیازمندان در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند خاطرنشان کرد: در طول هفته عفاف و حجاب عرضه چادر مشکی بصورت آماده و با قیمت (۱۶۰هزار تومان) در طبقه بالای آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) و در حوزه علمیه خواهران انجام خواهد گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: به دلیل محدودیت در برگزاری راهپیمایی روز ملی عفاف و حجاب، امسال راهپیمایان می‌توانند به صورت مجازی در راهپیمایی شرکت کنند، بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت حضور مجازی hozoremajazi.com  مراجعه به جمع راهپیمایان بپیوندند و حمایت خود را از حجاب و عفاف اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار