پس از بحث های تخصصی و هماهنگی با سازمان بورس و اوراق بهادار بزودی ۱۰ میلیون نفر دیگر به جمع دریافت کنندگان سهام عدالت افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۷۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱

 ۱۰ میلیون نفر دیگر به جمع دریافت کنندگان سهام عدالت افزوده خواهد شد

حجت السلام «سید کاظم موسوی» به خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل گفت: وضع نابسامان قیمت ارز و سکه که تورم زا است و بر مشکلات معیشتی و اقتصادی  دامن می زند و دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد از موضاعات محوری مطرح شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش حبابی قیمت مسکن در کشور و ایجاد بازار افسار گریخته و مشکل ساز را از دیگر موضوع های مطرح شده در کمیسیون اقتصادی مجلس است که امیدواریم بزودی شاهد ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه باشیم.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: دهک های پایین جامعه به ویژه مستاجرها و جوانانی که در شرف تشکیل خانواده هستند با این وضعیت برایشان حتی اجاره کردن خانه سخت و گاهی غیرممکن است.

وی خاطر نشان کرد: اخذ مالیات از مالکانی که ساخت و سازهای کلان انجام داده و ساختمان های قابل توجهی دارند که خالی از سکنه هستند از جمله راهکارهای ارائه شده در جهت شکستن قیمت حبابی مسکن و کنترل آن است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از بحث های تخصصی و هماهنگی با سازمان بورس و اوراق بهادار بزودی ۱۰ میلیون نفر دیگر به جمع دریافت کنندگان سهام عدالت افزوده خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان استان اذعان داشت: این تصمیم پس از انجام بحث های تخصصی و کارشناسی شده در جلسه  کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که با حضور مسولین و کارشناسان سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد گرفته شده است.

ارسال نظرات