ارتقا سطح آمادگی دفاعی و رزمی تیپ ۱۲ قائم از اولویت های مهم این یگان است

فرمانده تیپ ۱۲ قائم(عج) گفت: همواره موضوع ارتقا سطح آمادگی دفاعی و رزمی از اولویت های مهم و برجسته این یگان است
کد خبر: ۹۲۵۵۰۱۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، اردوی توانمندسازی فرماندهان گردان‌ها و گروهان‌های رزم و پشتیبانی رزم و همچنین گردان‌های امام حسین علیه السلام تیپ ۱۲ قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار شد.
فرمانده تیپ ۱۲ قائم (عج) سردار حمید محمدی در خصوص این اردو خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، آموزش و ارتقاء سطح فعالیت‌های رزمی تیپ و همچنین به منظور ارزیابی میزان سرعت و دقت نیرو‌ها در انجام ماموریت‌های محوله این اردو در دستور کار قرار گرفت
حمید محمدی افزود: بازرسان ویژه‌ای از قرارگاه‌های مختلف نیروی زمینی جهت ارزیابی رزمندگان تیپ ۱۲ در این اردو حضور پیدا کردند که خوشبختانه کارنامه تیپ ۱۲ در انجام تمرینات توانمندسازی در سطح خوبی قرار داشت.
فرمانده تیپ ۱۲ تصریح کرد: همواره موضوع ارتقاء سطح آمادگی از اولویت‌های مهم و برجسته این یگان بوده است.
وی ادامه داد: در بسیاری از برنامه‌ها در سطح خوبی قرار داریم و باید تلاش مضاعفی جهت دستیابی به بهترین توانمندی داشته باشیم ما زمانی رضایت کامل از موضوع آموزش خواهیم داشت که در بهترین سطح از جهت تکنیکی، تاکتیکی و عملیاتی داشته باشیم.
حمید محمدی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌ها و استعداد‌های فراوان نیرو‌های تیپ ۱۲ خاطرنشان کرد: همچنان که این تیپ از زمان جنگ تاکنون افتخارات بیشماری را کسب کرده است تلاش می‌کنیم تا آنچنانکه شایسته نام این تیپ است سربازی فعال، پویا و جهادی برای امام عصر عجل الله باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار