فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امام راحل خود را خدمتگزار مردم می‌دانست ، تاکید کرد: اگر مسئولی خود را نوکر  اقشار مختلف نداند و بگوید من مقام عالی هستم، مسیرش دیگر مسیر خدمتگزاری به مردم نیست.  
کد خبر: ۹۲۵۵۰۶۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
مسئولی که خود را مقام عالی بداند، خدمتگزار مردم نیست / موسوی خوئینی ها،چهره پنهان همه فتنه‌های بعد از انقلاب
 
به گزارش خبرگزاری بسیج در مازندران، سردارعلیجان میرشکار شامگاه دوشنبه در مراسم وداع با شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور، با بیان اینکه فقط دفاع نظامی بازدارنده نیست و دفاع اقتصادی، سیاسی، و فرهنگی زمینه بازدارندگی را فراهم می‌کند، گفت:‌باید توازن قوا  در جبهه سخت، نیمه سخت و نرم  فراهم و تقویت شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه بعداز دفاع مقدس با تدبیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، جوانان برومند در عرصه‌های مختلف علمی ورود پیدا کردند، افزود: جوانان با شتاب خوبی در عرصه‌های علمی وارد شدند، اما متاسفانه بعضا در دورانی این شتاب با کندی و توقف همراه بود که ما در مسئله انرژی هسته‌ای به عقب برگشتیم.

سردار میرشکار با تصریح بر اینکه اگر بخواهیم مسیر ما مسیر گفتمان امام و ولایت و شهدا باشد باید  نه تنها در عرصه علمی بلکه در همه زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و علوم جدید، سرآمد باشیم، اضافه کرد: ایران اسلامی باید به برتری قوا  به نفع زمینه سازی حکومت جهانی حضرت حجت (اروحناه به فداه) برسد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه با تاکید بر اینکه اگر در علوم مختلف علامه دهر شویم،   اما در سیاست  جبهه دشمن را نشناسیم، یادآور شد: اگر جبهه خودی و دشمن را نشناسیم همچون اشعثی می‌شویم که در جنگ صفین با یک رجز خوارج را علیه امام معصوم قرار داد.

سردار میرشکار با اشاره به اینکه اگر علامه دهر در عرصه‌های علمی شده و معرفت علمی و معرفت دینی داشته باشیم، اما بصیرت سیاسی نداشته باشیم، یادآور شد:‌شهید مطهری به امثال موسوی خوئینی‌ها که در دوران انقلاب کلاس تفسیر قران داشت، میگفت تفسیر قرآن خوئینی‌ها مارکسیستی است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در همین رابطه  با اشاره به فتنه گری موسوی خوئینی‌ها خاطرنشان کرد: این  چهره پنهان در همه فتنه‌های بعد از انقلاب از ترور شهید مطهری تا فتنه‌های ۹۸،۸۸،۷۸ می‌خواست  استارت دیگری برای فتنه ۹۹ بزند،   اما جوانان هم سن و سال شهید مدافع حرم جمیشدی، با حضور در فضای مجازی پاسخ‌های دندان شکنی به این چهره درسایه همه فتنه بعد از انقلاب دادند.

سردار میرشکار در بخش‌های پایانی سخنان خود با بیان اینکه امام راحل خود را خدمتگزار مردم می‌دانست، تاکید کرد: اگر مسئولی خود را نوکر  اقشار مختلف نداند و بگوید من مقام عالی هستم، مسیرش دیگر مسیر خدمتگزاری به مردم نیست.  

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به جایگاه رفیع شهدای مدافع حرم گفت:‌شهدای مدافع حرم  با حضور در میدان، در مسیر گام دوم انقلاب برای زمینه سازی حکومت حضرت حجت (اروحناه له فداه) قدم برداشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها