رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی گرمسار:

اجرای برنامه های اوقات فراغت در ۴۴ پایگاه شهرستان گرمسار

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از اجرای برنامه های اوقات فراغت در ۴۴ پایگاه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۵۱۱۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار ، نعمت الله قنبری نیکدل در نشست آغاز برنامه های اوقات فراغت گفت: برنامه های طرح اوقات فراغت این اداره در چهل و چهار پایگاه شهری و روستایی و در دو بخش مرکزی و بخش ایوانکی اجرا خواهد شد.

 وی ضمن اعلام این خبر افزود: در بین پایگاه های مجری طرح اوقات فراغت ، بیست و یک پایگاه تحت عنوان کانون های فرهنگی و هنری مساجد و بیست و سه پایگاه در قالب آموزشگاه های آزاد هنری ، موسسات فرهنگی هنری و قرآنی ، انجمن ها و... به اجرای برنامه‌های اوقات فراغت خواهند پرداخت.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار ضمن اشاره به اینکه در بین پایگاه های مجری طرح ، تعداد هشت پایگاه روستایی و بقیه پایگاه ها شهری هستند ، یادآور شد: دویست و شصت عنوان برنامه در طرح تابستانی اوقات فراغت توسط این اداره و مجموعه های تحت نظارت آن در شهرستان اجرا خواهد شد.

 وی همچنین تصریح کرد: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور ، فعالیت های طرح اوقات فراغت در بین پایگاه‌های مجری طرح ، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

 قنبری نیکدل همچنین خاطرنشان کرد: کلاسهای فرهنگی ، هنری ، قرآنی ، آموزشی و برنامه های تفریحی از جمله فعالیت هایی است که در این پایگاه ها اجرا خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار طی دو سال گذشته در اجرای طرح اوقات فراغت ، رتبه برتر شهرستان را در بین دستگاه‌های اجرایی کسب کرده ، ابراز امیدواری کرد: در سال جاری نیز بتوانیم با برنامه ریزی دقیق و هدفمند و همچنین استقبال خوب جوانان و نوجوانان ، این طرح را با موفقیت اجرا کرده و پشت سر بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار