«تبلیغ» باید مردمی‌تر شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر مردمی و اجتماعی‌کردن هر چه بیشتر تبلیغ، گفت: پرچم مظلومیت فرهنگ را بایستی به دست گرفت و از مسائل مردم محروم به واسطه فرهنگ، گره‌گشایی کرد.
کد خبر: ۹۲۵۵۱۴۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام محمد قمی  امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ضمن تقدیر از زحمات چند ساله سعید مهدوی امین، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: اصل تشکر برای شهداست، کاری که شهدا کردند قابل مقایسه با دست و پا زدن‌های ما نیست، آثار و برکات خون شهدا به ویژه آنانی که در امر تبلیغ دین بودند با هیچ چیزی برابری نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در استان کارهای بزرگی در حوزه تبلیغات بر زمین مانده، بنابراین انتظار می‌رود مدیرکل جدید استان مسامحه و مماشات را با هیچ کسی نداشته و با سخاوت از کنار وظایف نگذرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تمام توان خود را برای امر تبلیغ به کار خواهیم گرفت، افزود: امیدواریم در این راه شرمنده خون شهدا نشویم.

قمی با تاکید بر مردمی و اجتماعی‌کردن هر چه بیشتر تبلیغ تاکید و تصریح کرد: پرچم مظلومیت فرهنگ را بایستی به دست گرفت و از مسائل مردم محروم به واسطه فرهنگ، گره‌گشایی کرد.

وی تصریح کرد: همت مجتمع مومنانه به یک آفاق چشم‌نواز والا و قلل مرتفعی نائل خواهد شد، این شعار نیست، بلکه باور ما بوده، چرا که وعده خداوند را باور کردیم و در مسیر انجام وظایف کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مسیر تبلیغ در استان بایستی جدی‌تر دنبال شود، گفت: لرستان بایستی الگو باشد برای دیگر استان‌ها و این توقع را می‌توان با تلاش ایجاد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات