مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی راهبر فرهنگی است و تصدی گری نداریم، گفت: فعال‌تر کردن کنشگران فرهنگی، تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی در دستور کار است.
کد خبر: ۹۲۵۵۱۴۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام مهدی قدرتی امروز   در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه ما طلبه‌ها خودمان را مسئول می‌دانیم و سوگند خورده ایم که از زمانی که لباس مقدس روحانیت را پوشیده‌ایم خادم به قرآن اسلام و اهل بیت باشیم، اظهار داشت: همواره مسئله تبلیغ را در هر جایگاهی سر لوحه کار داشته ام.

وی با بیان اینکه اعتقاد من این است بیلان کاری ما هیئت‌های مذهبی پویا هستند، تصریح کرد: گزارش کاری شش ماهه و یک ساله ما تشکل‌های خودجوش کارآمدی هستند که باید در استان فعال‌تر شوند؛ فعال هستند اما باید فعالیت‌های آنها گسترده‌تر شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه بیلان کاری من این است که کنشگران فرهنگی که سال‌ها در عرصه فرهنگ و تبلیغ عمومی تلاش کرده‌اند را بتوانیم فعال‌تر کنیم، افزود: به عنوان یک طلبه و کسی که کارش تبلیغ است این رویکردها را دنبال خواهم کرد.

حجت الاسلام قدرتی افزود: قاعده برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی، اعتلای اسلام ناب و تصویرسازی زیبای اسلام ناب است و در این راستا باید راهبر فرهنگی باشد، تصدی گری نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات