خبرهای داغ:
رییس اداره صمت اسدآباد خبر داد

ایجاد 4 پایگاه عرضه ماسک در شهرستان اسدآباد

رییس اداره صمت اسدآباد گفت: پیرو مصوبه ستاد مدیریت کرونا، اداره صمت موظف‌ به ایجاد چهار پایگاه عرضه ماسک در سطح شهرستان اسدآباد شد که تاکنون سه پایگاه اعلام عمومی شده و پایگاه چهارم نیز آماده آغاز فعالیت است.
کد خبر: ۹۲۵۵۲۲۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸

ایجاد 4 پایگاه عرضه ماسک در شهرستان اسدآبادرحیم قربانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: پیرو مصوبه ستاد مدیریت کرونا، اداره صمت موظف‌ به ایجاد چهار پایگاه عرضه ماسک در سطح شهرستان شد که تاکنون اسم و آدرس سه پایگاه اعلام عمومی شده و پایگاه چهارم نیز آماده آغاز فعالیت است.

وی افزود: بر این اساس دو فروشگاه آقایان عسگری، در خیابان فرهنگ و زارع، در روبروی بیمارستان قائم(عج) و تولیدی خانم سرخوش، با شماره تماس 09308121884 برای ثبت سفارشات با ارقام بالا (که اقدام به تولید ماسک پرسی می‌کند) برای این مهم اعلام شده است.

رییس اداره صمت اسدآباد ابراز داشت: مقدمات مورد چهارم عرضه نیز امروز شروع شده که فرد متقاضی در حال انجام مقدمات کار است و این مورد با برپایی چادر در یکی از میادین شهر شروع بکار می‌کند.

وی اضافه کرد: توصیه ما برای خرید تعداد کم مراجعه به آقایان عسگری و زارع و خرید بالا به ویژه برای نهادها تماس با خانم سرخوش و استفاده از تولیدی ماسک ایشان است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، اسدآباد در وضعیت زرد کرونا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات