کشف 18میلیارد و 706 میلیون ریال کالای قاچاق در طرح عملياتي پليس استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف 18 میلیارد و 706 میلیون ريال انواع كالاي قاچاق در طرح‌ عملياتی دو هفته اي پليس استان مركزي خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۵۲۳۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار" حسن مفخمی شهرستانی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشریح این خبر، اظهارداشت: امروزه كشور نيازمند فعاليت هاي اقتصادي سالم، اشتغال زايي و سرمايه گذاري مطمئن است که اين مهم نيازمند شرايط و فضايي است كه در آن سرمايه گذاري، توليد و تجارت در سطوح مختلف از صحت و سلامت برخوردار بوده و احساس امنيت و آرامش بر آن حاكم باشد.

این مقام عالی انتظامی در استان مركزي يكي از ابزارها و حربه هاي پيچيده دشمنان در ايجاد خلل در سياست ها، برنامه ها و نگرش هاي اصولي نظام را برنامه ريزي در عرضه كالاي قاچاق خواند و گفت: در مقابله با اين توطئه هاي دشمنان، نيروي انتظامي تلاش كرده با تمام توان به مقابله با اين معضل اقتصادي – اجتماعي پرداخته وتمامی سياستهاي ابلاغي را در سايه توجه به فرامين فرماندهي معظم كل قوا (مدظله العالي) با جديت و دقت هر چه بيشتر اجرايي كند.

وی به كشف 18میلیارد و 706 میلیون ريال انواع كالاي قاچاق در طرح‌ عملياتی دو هفته اي پليس استان مرکزی اظهارداشت: طي اين طرح عملياتي، 47 نفر قاچاقچی دستگير و تعداد 24 دستگاه وسيله نقليه نيز از قاچاقچيان كالا توقيف شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در تدوين طرح هاي مختلف عملياتي یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال نيز 321 ميليارد و 118 میلیون ريال كالاي قاچاق در عمليات هاي پليس استان کشف شد که اين ميزان كشفيات نيز نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 62 درصدی داشت.

سردار مفخمی شهرستانی با تأکید بر تداوم طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا و ضرورت بسیج تمامی امکانات و ضرورت ريشه يابي عملي در مبارزه هدفمند با پديده نابهنجار قاچاق كالا و ارز در جامعه افزود: پلیس همچون گذشته با افرادی که بخواهند با سود جویی و سوء استفاده از نوسانات بازار اقتصادی به اقتصاد ملی و معیشت مردم ضربه بزنند، مقابله جدی کرده و هرگز به آنها اجازه تعدی به حریم اقتصادی مردم را نخواهد داد.

ارسال نظرات