فرمانده مرزبانی استان بوشهر با تاکید بر برخورد با شناورهای مختلف در آب‌های خلیج فارس استان بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با شناوران متخلف و فاقد ساماندهی، ۱۹ فروند شناور در آب‌های بوشهر و کنگان توقیف شدند.
کد خبر: ۹۲۵۵۲۳۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
۱۹ فروند شناور صیادی متخلف در آب‌های خلیج‌فارس توقیف شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار، ولی الله رضایی‌نژاد بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر رصد و پایش آب‌های سرزمینی خلیج فارس در استان بوشهر اظهار داشت: مرزبانان و ماموران دریابانی استان بوشهر در تمام سواحل استان شبانه‌روز حضوری فعالی دارند و با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه با شناور‌های بی هویت و متخلف برخورد می‌شود افزود: صید غیر مجاز ترال و کف‌روب یکی از روش‌های صید مخرب زیستگاه آبزیان است که در این راستا با صیادانی که اقدام به صید ترال می‌کنند برخورد می‌شود.

فرماندهی مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: با وجود شناوران متخلف و فاقد ساماندهی که اقدام به انجام تخلفات صیادی و صید غیر مجاز از نوع ترال می‌کنند این فرماندهی برخورد جدی با آنان را در دستور کار خود قرار داد.

سردار رضایی‌نژاد از توقیف شناور‌های متخلف در آب‌های بوشهر و کنگان خبر داد و تصریح کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با شناوران متخلف و فاقد ساماندهی، با همکاری اداره شیلات و پایگاه دریابانی بوشهر و کنگان، دریابانان موفق شدند در اجرای ۳ روزه طرح مذکور، ۱۹ فروند شناور فاقد مدارک و متخلف در امر صید و صیادیی را توقیف کنند.

وی با اشاره به گشت‌های مداوم دریابانان در برقراری نظم و امنیت در خلیج فارس خاطرنشان کرد: توقیف شناوران متخلف محدود به این طرح نبوده و در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و نظارت بر تردد شناور‌ها و رصد شناور‌ها در سطح حوزه استحفاظی از ادامه فعالیت غیرقانونی شناوران متخلف جلوگیری خواهد شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات