فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

معابر و کوچه‌ها در راستای برگزاری کنگره هزار شهید ترشیز به نام شهدا مزین شود

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن تاکید کرد: در راستای برگزاری گنگره یکهزار شهید ترشیز تمامی کوچه‌ها و معابر به نام شهدا تغییر پیدا کند.
کد خبر: ۹۲۵۵۳۶۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در جلسه معرفی کمیته‌های اجرائی گنگره یکهزار شهید دیار ترشیز که با حضور فرماندار بردسکن و معاونین فرمانداری، فرمانده انتظامی شهرستان، مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اعضای مربوطه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون خونفشانی و ایثارگری‌های شهدا و خانواده آن‌ها است و باید این ایثارگری پاس داشته شود.
 
 وی افزود: به برکت وجود سردار سلیمانی‌ها و شهدای انقلاب و مدافع حرم، امروز تمامی تهدیدات علیه کشور ما یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.
 
جنیدی با بیان اینکه امروزه کار فرهنگی یک کار هنری می‌باشد و فضای مجازی باید به این سمت و سو حرکت کند، بیان کرد: اهداف زیادی در برگزاری کنگره شهدا نهفته است که مهمترین آن برنامه‌های فرهنگی است که در زندگی مردم نقش عمده‌ای دارد.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: در برگزاری کنگره شهدا باید چشم اندازی معرفی شود که این چشم انداز جوانان ما را در مقابل نقشه‌های شوم دشمن مصون نگه دارد.
 
جنیدی با اشاره به اینکه تصاویر شهدای شهرستان که بعضا فرسوده شده اند باید تعویض گردند، افزود: در راستای برگزاری گنگره یکهزار شهید ترشیز چه خوب است تمامی کوچه‌ها و معابر به نام شهدا تغییر پیدا کند.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن تکریم خانواده‌های شهدا و تهیه فیلم و مصاحبه به انان را از دیگر اهداف برگزاری کنگره دانست و افزود: ایثارگری‌های شهدا و خانواده آن‌ها باید نسل به نسل به آیندگان منتقل شود.
 
وی برگزاری کنگره یکهزار شهید ترشیز یک ظرفیت کشوری ذکر کرد و از برگزاری این کنگره در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

همچنین در این جلسه احکام کمیته‌های اجرائی کنگره یکهزار شهید دیار ترشیز به اعضای مربوطه تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها